Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Όταν οι πρασινοφρουροί του Άκη έκλειναν τη NAMCO (PONY)



Οι ιδρυτές της εταιρείας, βίωσαν την απόλυτη επιτυχία έχοντας καταφέρει να παράγουν στο εργοστάσιο στη Θεσσαλονίκη 8- 10 αυτοκίνητα ημερησίως, γεγονός πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα και ..


με προστιθέμενη ελληνική αξία 67%, οι πωλήσεις ξεπερνούσαν τις 18.000, ενώ ο Ελληνικός Στρατός, η αεροπορία και το Ναυτικό έδειχναν την προτίμησή τους στα… άλογα των Pony, αφού το κόστος λειτουργίας και συντήρησης πέντε εξ αυτών ήταν μικρότερο από ένα τζιπ μεγάλου κυβισμού.
Οι συνδικαλιστές
Μια από τις αιτίες της κατάρρευσης της NAMCO ήταν και ο κακώς εννοούμενος συνδικαλισμός. Εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης έκαναν απεργία- κατάληψη, η οποία κράτησε 4 μήνες, ζητώντας αύξηση ημερομισθίων κατά 35%.
Οι ιδιοκτήτες της εταιρείας δεν την αρνήθηκαν, αλλά τους πρότειναν να δουν τι αύξηση θα τους έδινε ο κλάδος του μετάλλου. Όμως, εκείνοι επέμεναν να ικανοποιηθεί το αίτημά τους «εδώ και τώρα», υποκινούμενοι και από ένα μετέπειτα σημαίνον πολιτικό πρόσωπο της Μακεδονίας, του οποίου ο ρόλος στην περίπτωση αυτή μάλλον ήταν «σκοτεινός», κάνοντας πολλούς να μιλήσουν για «το ότι παρακινείτο από ανταγωνιστικά της οικογένειας Κοντογούρη συμφέροντα».
Δημιουργήθηκε μεγάλη ένταση γιατί οι υπάλληλοι δεν άφηναν να μπει κανείς στο εργοστάσιο, ακόμη και στους ιδιοκτήτες απαγόρευαν την είσοδο. Δεν επέτρεπαν ούτε καν να σταλούν τα ετοιμοπαράδοτα οχήματα στους πελάτες της εταιρείας και άλλα 600 στον ελληνικό Δημόσιο τομέα. Έδειραν μάλιστα, πολύ άσχημα τον διευθυντή πωλήσεων Γιώργο Ζωγράφο. Τότε ανέλαβε δράση ο Πέτρος Κοντογούρης, ερχόμενος από τη Γερμανία, ο οποίος διαβεβαίωσε τους εργαζόμενους ότι η εταιρεία θα τους αποζημίωνε από πάνω, αρκεί να επιστρέψουν στις δουλειές τους. Πράγμα που έγινε, αλλά μόνο για πέντε μέρες, καθώς μετά ζήτησαν να… πάνε διακοπές. Απίστευτο; Κι όμως αληθινό! Πράγματι πήγαν τις διακοπές τους και μετά πέρασαν από την οδό Αγίας Σοφίας 26 για να λάβουν τις αποζημιώσεις τους. Το εργοστάσιο είχε κλείσει.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΣΚΟΥΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΚΕ ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΟΥΝ ΕΔΩ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΑ!!!!!! ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Η ΝΔ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΔΡΟΜΟ!!! ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Και μετα περιμενουμε τους Γερμανους για επενδυσεις..χαχαχα...Τον κακο μας το καιρο...Καταρχας θα προτιμησουν χωρες οπου οι εργατες εχουν τεχνογωσια..Εμεις ειμαστε πολυ πισω σε αυτον τον τομεα..Σε αυτην την χωρα μετα τις σπουδες ολοι κοιτανε να παντρευτουνε και να μπουνε στο δημοσιο..Δεν ειναι ετσι παιδια..πχ ενας μηχανικος πρεπει και μετα τις σπουδες του να ενημερωνεται καθημερινα για το αντικειμενο του..Η τεχνολογια παρα την κριση προχωραει με πολυ γρηγορους ρυθμους.

Ανώνυμος είπε...

TO KKE ΔΕ ΦΩΝΑΖΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ;;; ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΜΕΓΑΛΟΙ ΦΟΡΟΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ;; ΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΚΟΜΑ Ε ΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΕ ΣΤΟ 99% ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΚΡΥΒΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΘΕΩΡΕΙΑ ΤΟ ΡΟΚΦΕΛΕΡ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ. ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ=ΚΕΦΑΛΑΙΟ*99% ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΕ ΑΣ ΤΟ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΔΙΒΑΣΕΙ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ Frances Wright(September 6, 1795 – December 13, 1852).ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΩΝ ΡΟΘΤΣΙΛΝΤ-ΡΟΚΦΕΛΕΡ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΡΞ & ΛΕΝΙΝ. ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΤΗΝ ΖΗΤΗΣΕ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ Ο ΡΟΚΦΕΛΕΡ Η΄ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ;; ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΩΝ ΡΑΙΧ ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΡΟΚΦΕΛΕΡ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ.

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΙ ΦΙΛΕ 4,57, ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΗΚΑΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΑΝΟΡΘΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ . ΠΡΟΧΘΕΣ ΑΚΟΥΣΑ ΟΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΕΦΤΕΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.!!! ΜΕΤΑ ΑΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ.ΤΙ ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙΣ, ΠΕΙΡΑΙΚΗ-ΠΑΤΡΑΙΚΗ, ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΑ,ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ , ΝΑΜΚΟ, ΜΕΒΕΑ ΦΟΞ, ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ , ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Η ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΜΑΣ Η ΠΡΩΤΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ ΤΟΥ "ΝΑΥΤΙΚΟΥ" ΕΦΤΑΙΓΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ "ΜΕΓΑΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ" ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΔΥΟ.