Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

Καταδρομέας Μανώλης Μπικάκης. Τιμή και δόξα.







Δείτε το βίντεο...

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

οι ήρωες είναι αθάνατοι!προσκυνούμε στο μεγαλείο της ψυχής του στην αντρειοσύνη του και την κρητική λεβεντιά του!οχι επειδή εχω παντρευτεί σφακιανό αλλά είναι άλλη ράτσα οι κρητικοί!ζητω η ελλάδα μας ζήτω η κρήτη

Ανώνυμος είπε...

de mas xezeis me tous krhtikous , ta idia skata einai me olous

Ανώνυμος είπε...

pios ta epivevaiwnei ola ayta ??? afou emeinw monos tou??? plaka me kanete re?? mh rezileyete ton antropo

Ανώνυμος είπε...

Αυτά είναι...

Βέβαια αυτά δεν υπάρχουν στα βιβλία μας ιστορίας,

αντ'αυτού απο το 90 και μετά απαιτήται

εντονότερα απο τους συνομώτες, όλοι να γίνουν

φασιστο-κομουνιστο-ομοφυλο-Ισλαμο-Αφρικανό-φιλοι.

Να τελειώνουμε?

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ 10.19 ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΕ ΟΛΑ !! ΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΠΙΑ !!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ??

Ανώνυμος είπε...

Αυτά τα διαβάζουμε αρκετά χρόνια τώρα.

Υπάρχουν καταγεγραμμένες περιγραφές απο τους επιζήσαντες ήρωες εμπλεκόμενους, για πλήθος διαφορετικών συγκρούσεων στις διάφορες περιοχές που διαδραματίστικαν.

Επίσης έχουμε τις τηλεοπτικές συνεντεύξεις ηρώων που έχουν "βγεί" στον αέρα κατα καιρούς. (Χαρδαβέλας κλπ)

Μπορείτε να βρήτε αρκετές στο youtube.

Κορυφαία ιστορία που αναπαραγάγεται δε, είναι και η μάχη του διεθνούς αεροδρομίου της Λευκωσίας.

Νά'ναι όλα ψέματα?

Δεν νομίζω τάκη (που λέει και η διαφήμηση) :)

Το ένστικτό μου, μου λέει πως έτσι πρέπει να είναι τα πράγματα.

Πρέπει να μνημονεύεται κάθε χρόνο, ώς ημέρα πένθους και μνήμης των σύγχρονων Ηρώων μας.

Το αυτό για ότι αφορά τις 2 Αλώσεις της Πόλης
καθώς και όλες τις αρχαίες μεγάλες Μάχες - Νίκες (Μαραθώνα - Σαλαμίνα κλπ..)

Χωρίς αργείες βέβαια για όλα γιατί με τόση ιστορία που έχουμε θά είμαστε κάθε ημέρα σε παρελάσεις ... χαχαχαχχα

Ανώνυμος είπε...

10:06 εσύ είσαι Έλληνας?Κάτσε στη γωνιά σου και βούλωσ το.

Ανώνυμος είπε...

Αν ησουν αυτες τις μερες στην Κυπρο αδελφαρα που εχεις το θρασος να ειρωνευεσαι εμας τους βετερανους καταδρομεις που γραψαμε ηρωϊκες σελιδες δεν θα ελεγες αυτα που λες.Νομιζης οτι δεν εγιναν;Εισαι κοροϊδο και τιποτενιος.
Αυτα και αλλα τοσα εγιναν.Για την ιστορια μονο να σου πω οτι νικησαμε σε ολες τις μαχες.
Οι ομοιοι σου ομως,οι προδοτες,σας τα εκρυψαν.
Ουδεν κρυπτον του ηλιου και συντομα οταν θα κρεμαστουν και θα σαπιζουν σε φυλακες τα κορακια του κοινοβουλευτισμου,θα μαθει ο Ελληνικος λαος τι αληθεια καναμε το '74.
Μεχρι τοτε σεβασμος στα αδελφια μου που εμειναν εκει και φυλανε θερμοπυλες...αδελφαρα καταλαβες;

Ανώνυμος είπε...

10 52
μακαρι να ειμαι τιποτενιος
και οτι δεν πιστευω καποια γεγονοτα ειναι μεγαλη ιστορια ,οντως ζητώ να επιβεβαιώσω καποια πραματα ,ειναι αναγκη πιστεψε με ,εχω χασει καθε πιστη μου αλλα ποτε δεν θα προδώσω την Ελλάδα ,ειμαι εντελός χαμένος ομως απο τοσο διχασμο που υπαρχει σε αυτη τη χωρα ο καθενας ειναι για την παρτη του ,εχω άδικο??? ζητω μια ελπίδα να ξυπνώ με αγωνία να μπορέσω επιτελους να χτυπησω και να μην καθομαι πια ,Πιστεψε με θέλω όσο τιποτα να ειναι αληθεια η ιστορία του Καταδρομέα . και ξέρεις και κατι ακόμα ,αν δεν υπαρξει ενότητα θα πεθανουμε όλοι ,ελπίζω να μην είσαι μονο λόγια και να κρατας την φυσικη σου κατασταση αψογη ,μπορεις να γίνεις το μέλλον όλοι μας μπορούμε ,
χτυπήστε!
λυπάμαι για τα γκρικλισ που εγραψα χτες ημουν βιαστικος

Ανώνυμος είπε...

Ηθικον ακμαιοτατον και μην ανησυχης,η φυσικη μου κατασταση ειναι σε θεση να υπηρετηση και παλι την Πατριδα μας.
Και τα δυο αγορια μου ειναι καταδρομεις και πανετοιμα να ακολουθησουν τον δρομο μου.
Θα πρεπει να προσεχουμε τι λεμε και τι γραφουμε διοτι μερικοι εχουν αφηση μερος της ψυχης και του σωματος στα πεδια των μαχων.
Η ιστορια του καταδρομεα ειναι περα για περα αληθηνη.

Ανώνυμος είπε...

πιστεψε με δεν θα παει τιποτα χαμενο απο τη θυσια τους ,και γω ετοιμος να πεθανω ειμαι αν χρειαστει και δεν φοβαμαι καθολου . Απλα εχω απογοητευτει απο πολλα πραματα και ανησυχώ οταν γινεται λάθος προβολη σε τετοιους Ηρωες οπως ο Μπικάκης ,αυτη ηταν η δισπιστια μου ,
Πιστεψε ΜΟΝΟ στην ενοτητα κατω απο τη σημαια και πουθενα αλλου τα πραματα ειναι ετοιμα για να μας διαλυσουν ολοι και δυστηχως ειμαστε αρκετα διχασμενοι σε διαφορα στρατοπεδα οι Ελληνες μονο Ενοτητα τιποτα αλλο

Ανώνυμος είπε...

ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ,ΓΡΑΨΑΝΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΑ,ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ,ΚΟΜΜΑΝΤΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΗΡΩΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΝΕΩΤΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ,ΤΑ ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ,ΝΑ ΕΧΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ,ΕΤΣΙ ΣΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ.