Τρίτη 9 Αυγούστου 2011

Σχετικά με το "Άπονη ζωή... "


αφορά.. αυτό

Λιώνω στην Αθήνα και είμαι και προνομιούχος διότι μεθαύριο θα πάω 10 ολόκληρες μέρες στο χωριό μου.
Και πράγματι είμαι διότι έχω χωριό...
Βέβαια εκεί μόνο μια δυό μπυρίτσες και κανά σουβλάκι (όχι κάθε μέρα...)...Κάθε μέρα φραπεδάκι και αναψυκτικό για τη μικρή...
Αυτές θα είναι οι ...
πλούσιες διακοπές μου και το εννοώ...διότι υπάρχουν συνάνθρωποι που είναι πράγματι στην ανέχεια!!!!!
Βέβαια έχω τη τιμή να λέω στην οικογένεια μου ότι είμαστε τίμιοι...
Θα θελα να ξευρα...ο Χ"Νικολάου και η παρέα του μπορούν να το πουν;;;
Για μένα βέβαια δεν έχει αξία η απάντησή τους διότι θα είναι και ειρωνική του τύπου..."Αφού το παίζεις "τίμιος" κάτσε με το φραπεδάκι σου...και άσε μας εμάς με τα σκάφη μας..."

αναγνώστης




ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΣΤΗΣΑΝ.....ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥΣ....ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΜΠΤΕΒΡΙΟ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΖΟΥΝ ΨΥΧΟΠΟΝΙΑΡΙΔΕΣ ΣΤΑ ΚΩΛΟΚΑΝΑΛΑ.....ΤΟΥΣ.....ΘΑ ΜΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΗΣ...ΘΑ ΤΗΣ ΑΓΡΙΕΨΕΙ ΚΑ ΛΙΓΟ Ο ΧΑΤΖΗΠΑ.....ΘΑ ΤΡΕΜΟΚΟΥΝΙΣΕΙ ΚΑΙ Η ΣΤΑΗ ΤΑ ΜΠΛΕ ΤΗΣ ΜΑΤΙΑ ΠΟΝΗΡΑ...ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΓΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ...ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΤΗΝ ΚΩΛΟΕΥΛΕΥΘΕΡΗ ΛΑΜΟΓΙΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΣΤΗΣΑΝΕ , 50 ΕΥΡΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΜΠΑΝΙΟ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ....ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ...ΜΕ ΤΡΙΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΑΠΤΕΣΤΑ....ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΚΩΛΟΠΑΝΤΕΙΟ...ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ....
αναγώστης..

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ.......

Ανώνυμος είπε...

Καλες διακοπές...και μην ξεχνας....οχι σκουπιδια, οχι πλαστικά σε θαλασσες και ακτές...

Ανώνυμος είπε...

Η ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΠΕΙΝΑ ΕΦΕΡΕ ΤΟΥΣ ΒΛΑΧΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.

Ανώνυμος είπε...

etsi katw to kefali, kala ta pate, kairo eixa na mpw sto blog

Ανώνυμος είπε...

Αλλοι δεν εχουν ουτε το επιουσιον.Να εισαι καλα και να περνας καλα.

Ανώνυμος είπε...

Σιγά ρε πρωτευουσιάνε