Κυριακή 7 Αυγούστου 2011

Είμαι ένα απο τα παιδιά που κλαίνε....


Είμαι ένα απο τα παιδιά που κλαίνε....
34 Ετών με ένα μαγαζί κληρονομιά απο τον πατέρα μου...
Είμαι στο εμπόριο απο τα 23 φτιάχνοντας κάτι δικό μου αλλά ο δύστηχος το πούλησα όταν πέθανε ο πατέρας μου πριν τέσσερα χρόνια...


Σπούδασα τον αδελφό μου, Πλήρωσα Εφορίες, Ξανα πλήρωσα εφορίες...

Και Ξανα πλήρωσα εφορίες... για κάτι που είχα πριν δύο χρόνια αλλα πλέον δεν το έχω...

Και σε λίγο δεν θα έχω ούτε αυτό που μου άφησε κληρονομιά ο πατέρας μου...

Δούλευε 40 χρόνια εργάτης για να το φτιάξει... Αυτο το μαγαζί με σπούδασε, με μεγάλωσε, τον ίδιο και τον αδελφό μου...

Και τώρα ούτε τα βασικά του έξοδα δεν βγάζει... Ούτε το ρεύμα...

Θέλω να παντρευτώ, να κάνω οικογένεια...αλλα πώς;;;

Για πείτε μου πώς;;;

Και μου ζητάνε να ξανα πληρώσω και αντε πάλι απο την αρχή...

Είμαι 34 και βαρέθηκα... Κουράστηκα...

Κουράστηκα να ψάχνω κάθε μέρα για λεφτά, κάθε μήνα, κάθε χρόνο...

Κουράστηκα....
Πηγη

14 σχόλια:

Modestus είπε...

Όταν θα μάθεις εσύ και εγώ να ψηφίζουμε σοβαρούς ανθρώπους και όχι λαμόγια για να βολευτούμε τότε ίσως να ζήσουμε καλύτερες μέρες. Αυτά βέβαια προϋποθέτουν να είμαστε πρώτα άνθρωποι και να σεβόμαστε τον υπόλοιπο κόσμο και να ζητούμε πραγματική δικαιοσύνη.

Ανώνυμος είπε...

απο 22 εστησα βιοτεχνια ειμαι 54 λογαριασμοσ ταχασα ολα και χρεωμενοσ παντου με χωρισε και η γυναικα μου και δεν εχω ουτε τα προσ το ζην υπομονη υπομονη /...

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΚΟΥΡΑΓΙΟ,ΜΗ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΚΑΤΩ ΒΟΛΤΑ.ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ.Η ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΗ ΓΙΑ ΖΩΗ.ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΟΜΟΝΗ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΛΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ.
ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟ ΡΗΤΟ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΤΡΟΧΟΣ ΘΑ ΓΑΜ...ΕΙ ΚΑΙ Ο ΦΤΩΧΟΣ.
ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΦΙΛΕ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΑΚΙ ΣΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΤΗΣΕ.
ΣΤΑ ΑΡΧ..ΙΑ ΣΟΥ.
ΓΛΙΤΩΣΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΚΡΙΝΙΑ.
ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ ΓΥΝΑΙΚΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΕ ρε που μας ΄έφτασαν τα λαμόγια....Να μην ξέρουμε τι μας περιμένει αύριο....Φίλε ή φίλη 8.19 από τη μέρα που άρχισα να καταλαβαίνω τον εαυτό μου όλο υπομονή κάνω ....και δε βλέπω να περνά τίποτα....Όλο και χειρότερα....Όσο για το φίλο που τον άφησε η γυναίκα του από δώ φαίνεται το επίπεδό της...Στα δύσκολα φαίνεται ο καθένας μας,όταν όλα είναι καλά κανένας δεν έχει ανάγκη κανένα...Λυπάμαι που στο λέω αλλά δε σου άξιζε να έχεις τέτοια σύντροφο κι έδειξε το χαρακτήρα της....Αυτές είναι δυστυχώς οι γυναίκες...Κι εγώ παντρεμένος με παιδιά...

Ανώνυμος είπε...

Χωρίς να θέλω να ξεσπάσει καινούρια κόντρα και εντελώς πληροφοριακά πολλές φορές οι γυναίκες γκρινιάζουν όταν δεν καλύπτονται συναισθηματικά μόνο που δεν το λένε στα ίσια αλλά με πλάγιους τρόπους, τα οικονομικά προβλήματα φέρνουν στην επιφάνεια πράγματα που ίσως να μην φαίνονταν αλλιώς χωρίς να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. Άλλες φορές είναι ορμονικό το θέμα, άλλοτε είναι οι ανεδαφικές προσδοκίες από τον γάμο (κάτι σαν σύνδρομο σταχτοπούτας) ότι θα είμαστε σε ροζ συννεφάκι για πάντα και άλλες φορές μπορεί και θέμα αρχών που έχει ο καθένας κλπ. Καλά είναι να γνωρίζουμε αρκετά τον άλλο ώστε να διαβάζουμε πίσω από τα φαινόμενα.

Η αλήθεια είναι πάντως πως οι άντρες είναι ήρωες μόνο αυτοί μπορούν να τα βγάλουν πέρα με τις γυναίκες (και το λέω και για μένα που είμαι γυναίκα). Κουράγιο παιδιά (από τότε που το είπε ο Ρεν αυτό αισθάνομαι ενοχές να το λέω, ωστόσο το εννοώ). Λίγο πολύ όλοι έχουε προβλήματα αλλά θα περάσει η δοκιμασία, εδώ μας χρειάζονται οι προφητείες, για να παίρνουμε δύναμη, που μας βρίζουν κιόλας μερικοί.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου στην ίδια μοίρα είμαι και εγώ και είμαι 32 ετών. Τι να πω και τι να σου απαντήσω δεν ξέρω. Εγώ πάντως κάνω όλες τις δουλειές σαν το σκύλο για να τα βγάλω πέρα και ελπίζω σε ένα θαύμα. Από ψυχολογία χάλια, γιατί είμαι και εγώ απελπιστικά μόνος. Υπομονή φίλε μου και αν έχεις Πίστη στο Θεό, πίστεψέ με πως όλα θα πάνε καλά. Το μόνο που θέλει υπομονή...

Ανώνυμος είπε...

Εγώ που ήδη έχω ένα παιδάκι και που πρίν το αποκτήσω τα έβλεπα όλα βουνό ως προς το οικονομικό, ένα πράγμα σας λέω. Τα παιδιά τα μεγαλώνει ο Θεός. Μου το έλεγαν και δεν το πίστευα. Δεν στερήθηκε το παιδί τίποτα μέχρι στιγμής και όλα καλά. Χωρίς σπατάλες και υπερβολές τα παιδιά μεγαλώνουν μια χαρα.. Αν βρεθούν τα χρήματα για τον γάμο μετά για το παιδί δεν χρειάζονται πολλά.

Teo είπε...

ΦΤΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ! ΔΡΑΣΕ 'Η ΣΚΑΣΕ!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ από τότε που έκανα το παιδί (γερό να είναι) δεν αγόρασα ούτε ρουχα, ούτε παπούτσια ούτε βρακί. Τα παιδιά τα μεγαλώνουν οι δικές μας στερήσεις.

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα και απο μενα.Εγω ειμαι 21 ετων καμια σχεση με τους προλαλησαντες αλλα θελω να εκφρασω μια ταπεινη συμβουλη.Ο θεος μα δινει οτι μας αξιζει!!Εμεις αξιζουμε αυτα λογω του οτι παραστρατησαμε!!Φυγαμε απο τον Θεο, δεν μας νοιζει πλεον, δεν τον πιστευουμε και αυτο ειναι ΜΕΓΑ λαθος.Η επιστροφη μας σε συνδυασμο με τη μετανοια θα φερει την λυτρωση!!Οσο για τις προφητειες των Αγιων πατερων ειναι αληθινες και συμβαινουν και οποιος δεν πιστευει κακο στον εαυτο του ΛΥΠΑΜΑΙ!!Αργα η γρηγορα ερχονται δυστυχιες και δεν το λεω για να στεναχωριομαστε αλλα να εχουμε πιστη θεληση και να θυμηθουμε τι ΕΙΜΑΣΤΕ επιτελους σαν Ελληνες ανδρες και Ελληνιδες(θαυμαζω τις γυναικες στις δυσκολες εποχες που χαρη σε κεινες ο Ελληνικος στρατος νικησε!!!) Ξεφυγα ομως,κλεινοντας να πω στον φιλο με το προβλημα να κανεις κουραγιο και προσεχε γιατι πολλοι απελπιζονται και αυτοκτωνουν!!!Ειναι ενα αλλο κολπο της νεας ταξης πραγματων!!!Ευχαριστω!

Ανώνυμος είπε...

ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΛΑΔΙ ΣΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ.....ΜΑΚΡΙΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ.....ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ...ΕΙΣΑΙ ΒΛΑΧΟΣ ...ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΤΖΑ...ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ....ΓΛΥΦΕΙΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ....ΕΙΣΑΙ ΨΙΛΟΑΠΑΤΕΟΝΑΚΟΣ.....ΕΓΩ ΤΑ ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΤΙΒΟΗΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΛΛΑ ΠΑΣΟΚΙΚΙΑ....ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΕΝΝΗΘΙΚΑ ΑΘΗΝΑΙΟΣ....

Ανώνυμος είπε...

4:36 πε μου σε παρακαλω εναν σοβαρο που να αξιζει την ψηφο μας.

Ανώνυμος είπε...

ΚΛΕΨΑΝΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΣΟΥ,ΒΑΛΑΝΕ ΧΕΡΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ,ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΖΗΤΟΥΝ ΤΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ ΣΟΥ.ΘΑ ΤΟΥ ΑΦΗΣΕΙΣ;ΥΓ.ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΘΕΣΗ ΜΕ ΣΕΝΑ.ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΖΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΖΗΤΩ ΧΑΡΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΠΕΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΒΟΘΡΟΥ.ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ.