Πέμπτη 28 Ιουλίου 2011

Επιστροφή φόρου




Είμαι τρίτεκνος και εργάζομαι 29 χρόνια με μια δήλωση στα 25.000 έχω φοροαπαλλαγές λόγω 3 παιδιών και όλες τις νόμιμες αποδείξεις από τα σχολεία των παιδιών...και με τον νέο νόμο περί αποδείξεων
4.500 ευρώ και έκανα ηλεκτρονικά την δήλωσή μου.Πρέπει να μου επιστρέψουν τον κρατούμενο φόρο νόμιμα...
Έρχεται η δήλωσή μου και μου λέει να γίνει επανέλεγχος της δήλωσης πολύ σωστά...Έχω φίλο που κάνει διπλάσια δήλωση εννοώ περίπου 45.000 ευρώ με ένα παιδί και κάθε χρόνο πλήρωνε περίπου 2.200 ευρώ και φέτος με τις αποδείξεις έβαλε 30.000 ευρώ άκουσον άκουσον έκανε την δήλωση ηλεκτρονικά και του επιστρέφουν 750 ευρώ και σήμερα πήγε στην τράπεζα και τα πήρε...Αν είναι δυνατόν εγώ με 3 παιδιά και με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά περί τρίτεκνου με 2 παιδιά φοιτητές και έρχεται και μου λέει να γίνει έλεγχος.

Και ρωτώ: η επιτροπή που πήρε το μέτρο με τις αποδείξεις έχει λογοτήσει έχει τιμωρηθεί?Εδώ μιλάμε για μεγάλη αδικία προς εμένα...Δεν έχω βάλει αποδείξεις πολλές αν και είχα...αν είναι δυνατόν τι άλλο θα δούμε...
Αναγνώστης

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kala na pathis

Ανώνυμος είπε...

ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΕΙΓΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗς ΔΟΥ ΣΟΥ. ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙΣ.

Ανώνυμος είπε...

ο 5.55 είναι τρόμπας

Ανώνυμος είπε...

Σε σένα γίνεται έλεγχος επειδή ο νόμος προβλέπει ότι όλες οι επιστροφές φόρου άνω των 1.500 ευρώ πρέπει να ελέγχονται από τις αρμόδιες Εφορίες. Ο άλλος τα πήρε αμέσως επειδή η επιστροφή του ήταν λιγότερη από 1.500 ευρώ. Αυτό (οι έλεγχοι στις επιστρόφές φόρου άνω των 1.500 ευρώ) δεν είναι κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά φέτος. Γίνεται κάθε χρόνο!