Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Α.Αθανασιάδης “Καταψηφίζει το μεσοπρόθεσμο ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ Κοζάνης”


Σε δηλώσεις του στον ρ/σ “Βήμα” ο κυβερνητικός βουλευτής δήλωσε έτοιμος να αναλάβει τις ευθύνες του και αναφερόμενος στο μεσοπρόθεσμο είπε:

“Δεν θα το ψηφίσω. Έχω αποφασίσει. Έχω μάθει να υπηρετώ τις αξίες μου και τα πιστεύω μου. Δεν θα το ψηφίσω, διότι πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε να έλθει πακέτο. Έπρεπε να έλθει αναλυτικά. Είμαι έτοιμος να αναλάβω και τις ευθύνες μου. Δεν γνωρίζω αν υπάρχουν και άλλοι βουλευτές που θα το καταψηφίσουν, αλλά πάρα πολλοί βουλευτές μου λένε ότι η στάση μου είναι ειλικρινής, ξεκάθαρη και προς το συμφέρον της χώρας”.
Πηγη 

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

...ΣΙΓΟΥΡΑ ???, ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΗΖΕΙ.....

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΕΠΕΙΣΕΣ ΜΕΓΑΛΕ...

Ανώνυμος είπε...

Θα ψάξουμε ποιοι ψηφίσατε το πρώτο μνημόνιο και ποιοι κάνατε πλάτες μέχρι το δεύτερο, πατριώτες (εξ ανάγκης)!