Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Σκέψεις...



Βλεπω τους ανθρωπους γυρω μου και ολοι τους ειναι μουντοι στενοχωρημένοι και δεν αναζητουν τιποτε πλεον παρα μονο τα λεφτα...
Έχουν φτασει ολοι τους σε σημειο να τα απεχθανονται αλλα ταυτοχρονα να τα αναζητουν...Για να χαμογελασει καποιος πλεον στην ζωη του κατι τρομερο πρεπει να γινει ή απλα να δει κατι...
Ένας απο τους ανθρωπους που χαρισε το γελιο σε γενιες κι γενιες μας ειπε το τελευταιο αντιο και εφυγε...Αυτός ο ανθρωπος, ο καλος μας ανθρωπος αντιπροσωπευε τον σημερινο νεο-Ελληνα... Οποτε πιστευω πως οφειλουμε ολοι να πουμε ενα μεγαλο αντιο στον Θαναση Βεγγο, ο οποιος μας χαρισε στιγμες απιστευτου γελιου και απλου και αληθινου...Ενα πραγμα που δεν αντεχω ειναι να ακουω να βριζουν την πατριδα μου, για τον λογο αυτο θα θελα να υπενθυμίσω οτι εθνος και κρατος ειναι διαφορετικα πραγματα... Η λεξη Ελλαδα και το εθνος της ακολουθως στις μερες μας δεν ειναι τιποτε αλλο παρα μια ιδεα την οποια οπως πανε αυτοι οι πολιτικοι που δεν κυβερνουν αλλα κλεβουν, θα εξαφανισθεί σιγα σιγα...Ξερω οτι το κρατος μας ειναι το πιο αρρωστο πραγμα που εχω δει εχω νιωσει και το νιωθω καθημερινα, αλλα ποτε μου δεν θα κατσω να βρισω την Ελλαδα, διοτι σεβομαι αυτη την ιδεα...Βλεπω ακομη ενα κοσμο γυρω μου να καταστρεφεται και κοινωνικα και οικονομικα και ακομα βλεπω τους νεους που με το δικιο τους δεν ενδιαφερονται διοτι ουτε το κρατος ενδιαφερθηκε γι αυτους (διαφορες κατηγοριες βρισιες και τελος ο αρρωστος θεσμος των πανελλαδικων) εγραψα για τις πανελλαδικες διοτι αυτο το συστημα ειναι αρρωστο. Τι πιο απλο απο το να δινουν οι μαθητες της απολυτηριες εξετασεις τους και μετα να δινουν εισαγωγικες σε οποια σχολη θελουν και αμα δεν αξιζουν τοτε να μην μπουν; Απλα ρωταω.... αυτα τα λιγα ηθελα να γραψω και κατι ακομη... Κουραγιο σε ολους για ολους τους τομεις της ζωης τους....
αναγνώστης
τρομακτικο