Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΑΝΟΗΣΙΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ


"Εκεί στο αντί νέα τάξη πραγμάτων έχουν αποφασίσει να γυρίσουμε στην δραχμή, να χτυήσουμε αυτούς που ψήφισαν το μνημόνιο, οι προδότες.."


"Στο Aντι Nέα Tάξη Pραγμάτων έχουν μαζευτεί όλοι οι αντιμνημονιακοί και έχουν όλο τον παραλογισμό όπου έχει αρχίσει να διευρύνεται σε όλη την κοινωνία
Ο Καζάκης και ο Κασιμάτης είναι μπολσεβίκοι!"

55 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έκοψες όμως το κομμάτι που λέει για την υποκρισία της ΝΔ + ότι τάχθηκε υπέρ του δημοψηφίσματος.

http://www.youtube.com/watch?v=25waCJ517F4

Ανώνυμος είπε...

Δασκαλόπουλος για Δημοψήφιμα

http://www.youtube.com/watch?v=NLudH0QE_xI

Ανώνυμος είπε...

ΤΖΟΥΤΖΟΥΚΟ ΑΝΤΕ ΚΡΥΨΟΥ ΣΤΑ ΜΠΟΥΤΑΚΙΑ ΤΗΣ ΨΩΝΑΡΑΣ ΤΗΣ ΜΑΝΩΛΙΔΟΥ ΡΕ ΛΟΥΛΗ

Ανώνυμος είπε...

Τουλάχιστον ασχολείται με το Blog συγχαρητήρια στο Αντι Νεα Τάξη Πραγμάτων αλλά για να πω την αλήθεια είδατε άλλους βουλευτές άλλων κομμάτων να κοινοποιούν τις σκέψεις τους ή να ανταλλάσουν επιχειρήματα σε Blogs;;; Πέντε άτομα είναι όλα κι όλα. Αυτό σημαίνει ότι ο Άδωνις και διαβάζει και εργάζεται και προσπαθεί ενώ άλλοι δεν κάνουν τίποτα απλώς είναι χαραμοφάϊδες...

Ανώνυμος είπε...

2:56 μ.μ.

Ασχολείται γιατί τώρα είναι προφανή τα αποτελέσματα του "καλού" μνημονίου και έχει πάρει φωτιά ο @@@ος του.

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΑ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΚΛΥΣΤΕΙ ΑΠΟ ΝΕΟΤΑΞΙΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΟΚΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΝ ΤΗ ΜΑΖΑ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΜΕΣΟ ΕΛΛΗΝΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΙΔΙΚΕΥΘΕΙ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΑ ΑΡΘΡΑ !!!!
ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟ ΚΑΤΟΧΗ !!!!
ΟΛΑ ΕΛΕΝΓΧΟΝΤΑΙ ΚΙ ΟΛΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΥΝ !!!
ΚΛΕΙΣΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΟΥ ΚΙ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΤΗ ΨΥΧΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΣΟΥ ΤΙ ΛΕΕΙ !!!!
ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ ΩΡΕ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΜΑΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ !!!!!

Ανώνυμος είπε...

Mykoniato, αν θες να ακούσεις την άλλη άποψη με επιχειρήματα σου παραθέτω την σημερινή ομιλία του Μάκη Βορίδη.

http://www.youtube.com/watch?v=CDIxrbkGqIc

http://www.youtube.com/watch?v=PThSJwEkL1A

Επικεντρώσου στο δεύτερο κομμάτι για να καταλαβεις που θα οδηγήσουν αυτά που λέει ο Καζάκης και άλλοι της αριστεράς.

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή τώρα με το μνημόνιο δεν ελέγχετε τι ζωές μας;Τι θες να μας πεις δηλαδή;Πουλάτε την Πατρίδα μας με το έτσι θέλω και εμείς θα καθίσουμε με σταυρωμένα τα χέρια;Αυτό που ψήφισες δεκανίκι του ΜΠΑΤΣΟΚ είναι αντισυνταγματικό το λένε κορυφαίοι συνταγματολόγοι.Δεν ντρέπεσαι που βγαίνεις και μιλάς;Πάρε τα χάπια σου και μούγκα.

Ανώνυμος είπε...

Ο Αδωνης λεει πολλες αληθειες παιδια...Η εμμονη του με το μνημονιο ομως ειναι αυτο που θα τον εξαφανισει απο τη πολιτικη ζωη στο μελλον

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΙΤΕ ΤΟΥΤ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΨΩΛΑΡΑ ΜΑΥΡΟΥΚΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ. ΤΟΥΣ ΕΦΑΓΕ Η ΜΑΡΜΑΓΚΑ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ.

Ανώνυμος είπε...

@26 Μαΐου 2011 3:02 μ.μ ότι λέει ο Βορίδης η καθένας από αυτούς είναι αλήθεια;

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=CDIxrbkGqIc

http://www.youtube.com/watch?v=PThSJwEkL1A

Ωραίο λόγο ο Βορίδης όντως!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΔΩΝΙΣ +++++

Ανώνυμος είπε...

Ο Αδωνις δεν λεει παραλογισμους.
Ελαχιστοι ειναι σαν αυτον στην Ελληνικη βουλη.
ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ .

Να'χαμε κι αλλους σαν αυτον..

Ανώνυμος είπε...

Μα ο κ. Καζάκης σε ανάρτησή σας πάνω δεξιά δεν ξεφτιλίζει την αριστερά; Έχω βαρεθεί πραγματικά όταν λέει κάποιος ο,τιδήποτε να τον "στολίζουν" η ουσία είναι τα επιχειρήματα.
Πιο δυνατό επιχείρημα από το να δούμε τι έγινε σε Αργεντινή και στη Γουατεμάλα δεν υπάρχει.
Και όταν λέμε ελεύθερος άνθρωπος πώς εννούμε την ελευθερία όταν δεν θα υπάρχει ελεύθερη πρόσβαση σε νερό (ούτε καν το βρόχινο γιατί και αυτό έχει ξεπουληθεί σε κάποιες χώρες); Άλλο η σκανδιναβικού τύπου δημοκρατία και άλλο η σοβιετική ένωση.

Ιωάννης είπε...

Μα Αδωνη επειδή μας αρεσει η ελευθερη ζωη,ειμαστε κατα του μνημονιου.Θελουμε Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.Εσυ Αδωνη θελεις η Ελλαδα να ανηκει στους Ελληνες,η να ειναι προτεκτορατο,των ξενων?
ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.Ελλαδα με δικη της βιομηχανια,να εκμεταλευεται τον φυσικο της πλουτο,Ελληνικη αγωγη στα σχολεια,και οχι Διαμαντοπουλου bilderberg.
Ειμαι κομμουνιστης Αδωνη επειδη τα θελω ολα αυτα?Να φυγουν απο την εξουσια οι μαριονετες πολιτικοι,που ξεπουλαν Αιγαιο,Μακεδονια,Εβρο,Κυπρο.Ειμαι κομμουνιστης Αδωνη επειδη τα θελω ολα αυτα?Ειμαι κομμουνιστης Αδωνη επειδη θελω στην Ελλαδα να εχω ΕΛΛΗΝΙΚΑ προιοντα και οχι τα παρταλια των πολυεθνικων? Ειμαι κομμουνιστης Αδωνη,επειδη λεω καμια ονομασια στα Σκοπια που να περιεχει τον ορο Μακεδονια και τα παραγωγα του? Ειμαι κομμουνιστης Αδωνη που θελω να φυγουν απο την Ελλαδα ολοι οι λαθροεπικοι?Ειμαι κομμουνιστης Αδωνη,επειδη θελω οι Ελληνες να εχουν δικες τους δουλειες,και να μην ειναι δουλοι για 400 ευρο τον μηνα στις πολυεθνικες? Ειμαι κομμουνιστης μηπως,επειδη δεν θελω η ενεργεια το νερο,να ανηκει στον Ελληνικο λαο,και οχι στις πολυεθνικες? Δηλαδη οποιος μαχεται την παγκοσμιοποιηση και την νεα ταξη,ειναι κομμουνιστης για εσενα,και για τους κομμουνιστες ειναι φασιστας?
Ενα εχω μονο να πω..Η ΕΛΛΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

Φιλικα
Ενας εκ΄των συντακτων του blog

Ανώνυμος είπε...

Αν και ο Αδωνις είναι καλοπροαίρετος και πατριώτης, με τον Τουρκαλβανό Καρατζαφέρη που έχει στο κεφάλι του την πάτησε

Ανώνυμος είπε...

ρε παιδιά γιατί βαράμε τον Άδωνι που στο κάτω κάτω λέει την αληθεια?Ο μέγας μνημονιάκιας ε'ίναι ο παπακωνσταντίνου και ο γαπ.αυτοί τα κάνανε έτσι και φτάσαμε εδώ.Αλλά και της Νδ που ψήφισε 35 άρθρα για περικοπες συντάξεων και μισθών.και χωρίς τη ψήφο του λαος θα περνούσε.ξεκολλήστε

Ανώνυμος είπε...

Ιωάννη συνελληνα, εθεσες ρητορικα ερωτηματα.
Μαλιστα. Καλα τα λες.
Ομως δωσε τωρα και τις απαντησεις στα λεχθεντα του Μακη Βοιδη στο δευτερο μερος της ομιλιας του στην Βουλη.
Περιμενω..

http://www.youtube.com/user/evonymos?blend=1&ob=4#p/u/0/PThSJwEkL1A

Ανώνυμος είπε...

Η γνώση είναι στην λογική, η σοφία στον νού.

Ανώνυμος είπε...

φιλε3.30 δεν εισαι κουμουνιστησ απλα τοσα χρονια ψηφιζαμε πασοκ ολοι και ειμαστε υπευθυνοι..το προγραμα του λαοσ χρονια ελεγε αλλα για αναπτυξη,,,κουμουνιστεσ ειναι αυτοι που νομιζουν οτι ολα περιστρεφοντια γυρω απο την ελλαδα και οτι μονοι μασ με την δραχμουλα θα γινουμε μονακο τησ ευρωπησ...ο αδωνησ κοιτα τον μεσο ορο και οχι επειδη καπιοι ειναι ανεργοι ολοι να τον πιουμε,,,θα χρεοκοπησουμε οτνα πια θα δεισ αδειεσ τισ καφετεριεσ τοτε ναι να χρεοκοπησουμε και δραχμουλα...οσο μα δινουν λεφτα κανουμε διπλωματια και πουλαμε μονο δεκο που εχει μεσα αργομιστουσ,,,και κοματοσκυλα..πραχτικα δνε μπορουν να μασ παρουν τιποτα,,,κατι επρεπε να πουν στον λαο τουσ για να μασ δωσουν χρηματα...

johny είπε...

ρε δε πατε καλα μου φαινεται!!ο βοριδης τα λεει οπως θελει...ασ μας πει το ποσο που αντιστοιχει στα ομολογα του ικα και ας μας πει και τι ποσο χρειαζεται για τις συνταξεις και θα δειτε οτι τελικα οι συνταξεισ πλιρωνονται απο το κρατος και οχι απο τα ομολογα και δευτερον ασ πεταξουν πια αυτι τι καραμελα με τα δανεικα που τα παιρνουμε για να πληρωνουμε μισθους και συνταξεις...ουτε ευρο δεν παει σε αυτα.Τριτον. δε θα τα φαμε τα λεφτα των ευρωπαιων κυριε βοριδη γιατι το χρεος ειναι παρανομο και η δανειακη συμβαση αντισυνταγματικη αλλα που λογος για αυτο ε?σιγα μη το πεις κυριε βοριδη..οτι σε συμφερει λες

Ανώνυμος είπε...

3:52 μ.μ.
Και γω δεν τον πάω το μπουμπούκο λόγω Τουρκαλβανού Καρατζαφέρη, αλλά ας μην μπλέκουμε γυναίκες διότι το ξεφτιλίζουμε το θέμα

Ιωάννης είπε...

Ειδα την μιση ομιλια του Βοριδη.
Λοιπον να σου απαντησω.Καταρχας και ολα τα δικαια να εχει ο Μακης,για τοσο σοβαρες αποφασεις μονο ο Ελληνικος λαος μπορει να απαντησει.Δηλαδη εξ΄αρχης ο πουλημενος πρωθυπουργος,για τοσο σοβαρες αποφασεις επρεπε να προβει σε δημοψηφισμα.Δεν το εκανε και ο λογος ειναι οτι ενεργουσε βαση σχεδιου.
Δευτερο.Μεχρι τωρα αυτα που εχουν κανει,τα μετρα κλπ.ειναι ΤΙΠΟΤΑ..Εχεις επιγνωση του τι θα ερθει μετα?Αν εχεις σε παρακαλω απαντησε μου,γιατι εγω εχω,να δω αν συγκλινουμε.
Ο Μακης εχει επιγνωση των σχεδιων αυτων,η απλα μιλαει με την λογικη της μη χρεοκωπιας? Γιατι ειλικρινα,αν το Λαος πρατει καλοπροαιρετα,που θελω να το πιστευω,θα βρεθει προ εκπληξεων.
Θα βρεθει μεσα σε μια ΜΗ Χωρα.
Απλως πιστευω οτι εχουμε διαφοτερικες γνωμες,οτι ειστε ομως καλοπροαιρετοι,απλως δεν εχετε καταλαβει το τι ερχεται.Και πιστεψε με,αυτο που ερχεται ειναι πολυ τρομαχτικο.

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Άσε μας ρε Γεωργιάδη, ψυχρό πόλεμο έχουμε? Πετάς το τυράκι "κομμουνισμός" για να μαντρώσεις τα υπόλοιπα ζώα που δεν έχουν μπει σε καμία στάνη και ούτε θέλουν βοσκό να τα καθοδηγεί....Παράτα μας. Ρε ανελέητε άνθρωπε, δεν καταλαβαίνεις ότι αυτό δεν είναι θέμα "οικονομικής" ιδεολογίας ? Το θέμα δεν είναι αν θα έχουμε καπιταλισμό, σοσιαλισμό ή κομμουνισμό! Το θέμα είναι να μην πέσει το ΕΛΛΗΝΙΚΟ κεφάλαιο σε ξένα χέρια!!! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ???!!!

Βρε υπέρμαχε της ελεύθερης αγοράς, νεοφιλελεύθερε και πατριώτη, όπως θες να αυτοαποκαλείσαι, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ?? ΤΗν ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ??!!! Γιατί πάσχιζαν αιώνες οι κεφαλαιοκράτες να μην χάσουν το κεφάλαιό τους και κυρίως από ΞΕΝΟΥΣ? Το καταλαβαίνεις? Με το μνημόνιο ρε άρπα-κόλα τι γίνεται? ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΞΕΝΑ ΧΕΡΙΑ!! Ότι κεφάλαιο έχει αυτή η δύσμοιρη χώρα τώρα πια θα πάει σε ξένους με το μνημόνιό σου...Πώς σκατά θα αναδιαταχθεί η οικονομία του κράτους αν δεν έχουμε εμείς στα χέρια μας ΚΕΦΑΛΑΙΟ??? ΠΩΣ????? ΞΥΠΝΑ! ΔΙΑΒΑΣΕ ΙΣΤΟΡΙΑ! Θα εξαρτόμαστε συνεχώς από τους ξένους επενδυτές?

Πώς έχασε η Ευρώπη μεγάλο μέρος του κεφαλαίου τους από τους Αμερικανούς, κυρίως μετά τον β' παγκόσμιο πόλεμο?? Τι έγινε και είναι καταχρεωμένη η Ευρώπη? Και οι ΗΠΑ φυσικά. Έκαναν σμπαράλια το κεφάλαιο και το έδιωξαν στην άλλη άκρη της γης, στην Ασία! Πώς κάνει η κομμουνιστική Κίνα ιμπεριαλισμό? Παράγεται τίποτα στην Ευρώπη, εκτός από προϊόντα τεχνολογίας αιχμής που είναι αδύνατο ΑΚΟΜΑ να το μεταφέρουν στον "Δράκο" και στις μικρές "τίγρεις" της Ασίας! Εκεί πήγε η παραγωγή, άσχετα αν την έχουν την ιδιοκτησία πάλι κάτι λαμόγια που περνούν την ώρα τους στη Δυτική και Ανατολική Ακτή της "υπερδύναμης"...

Για να είσαι πατριώτης αγαπητέ Άδωνι, δεν αρκεί να μάχεσαι μόνο υπέρ της εδαφικής σου κυριαρχίας και κατά της μαζικής λαθρομετανάστευσης! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΧΕΣΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ! ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΕΡΙΑ! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΕ ΠΑΤΡΙΩΤΗ? Θες να χουμε ανεξάρτητο κράτος και πλήρη οικονομική υποταγή? Ε, δεν γίνεται, ξέχασε το!!! Θεωρητικά θα είμαστε ελεύθεροι και ΠΡΑΚΤΙΚΑ υποταγμένοι!

Ανώνυμος είπε...

Όντως το πρόβλημα είναι ο Τουρκαλβανός Καρατζαφέρης όχι ο Άδωνις που προσπαθεί να υποστηρίξει τα λάθη του Τουρκαλβανού.

Priapos είπε...

Να πω κάτι για την ομιλία Βορίδη που παρέθεσε καποιος παραπάνω και που χειροκρότησε με θέρμη ο κ. Γεωργιάδης.

Ο κ. Βορίδης συμφωνεί οτι λογιστικός έλεγχος του Χρέους έχει νόημα όταν συνδέεται με ύποπτες συναλλαγές. Ε λοιπόν η εκτίναξη του Χρέους με ποιά συναλλαγή συνδέεται κυρίως?? Μήπως με τα Ολυμπιακά έργα? Με υπερκοστολογήσεις της τάξης των 12.000% ?!?!?!
Δεν ξέρω αν αυτό ήταν εν γνώση του δανειστή, αλλά κάποιοι καταχράστηκαν χρήματα που αντιστοιχούν στο μισό ΑΕΠ της χώρας, το καταλαβαίνετε?? Κι αν δε δέχεστε την άρνηση πληρωμής του δανειστή για να μην χαρακτηριστούμε "μπαταξήδες", βρείτε αυτούς που τα φάγανε! Και πάρτε τα απο κει!

Δε τα φάγαμε όλοι μαζί, και εμείς καλούμαστε να πληρώσουμε τις ζημιές τους! Δεν υπάρχει κάτι πιο απλό απο αυτό για να καταλάβετε την οργή του Λαού!

Priapos

Ανώνυμος είπε...

ΑΡΕ ΑΝΤΙ-ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΤΟ "ΣΚΥΛΙ" ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΤΙΜΗ Κ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΛΙΓΟ ΧΩΡΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ Κ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΜΠΛΟΓΚ,ΓΥΡΙΣΕ Κ ΣΟΥ ΔΑΓΚΩΣΕ ΤΟ ΧΕΡΙ!Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ!!!ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ ΠΑΙΔΙΑ.ΤΩΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΑΣ!ΟΣΟ ΠΟΛΕΜΟ Κ ΑΝ ΔΕΧΤΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΕΡΒΕΡΟΙ!ΜΗΝ ΧΑΜΠΑΡΙΑΖΕΤΕ!ΟΤΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ ΑΠΛΟΧΕΡΑ!ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ!

ΧΡΗΣΤΟΣ

Μπατσιώκης Γιώργος είπε...

Κύριε Γεωργιάδη, κύριε βουλευτά
Δεν μας πείθεται
Τα βλέπουμε όλα ΜΠΛΕ και ο μόνος κοινός στόχος «το συμφέρον της Ελλάδος» δεν μπορεί να δεχθεί κανέναν ορισμό φιλοσοφίας-ταμπέλας του όποιου τυχαίου προύχοντα, εξ Ανατολάς ή Δυσμάς!
Το Επίκεντρο είναι πάντα η Ελλάδα και όλοι θέλουν να ανήκουν σε Αυτήν. Εμείς δεν έχουμε ανάγκη να ανήκουμε κάπου γιατί μας αρκεί ο Τόπος μας.
Η ελεύθερες φωνές θα ακούγονται και ο λαός θα αποφασίσει για το ποιοι ασχολούνται με τα συμφέροντά του και όχι με τον εαυτό τους ρίχνοντας λάσπη στους άλλους.
«μη κρίνετε εξ ιδίων τα αλλότρια»
Γίνεται φίλος της δική σας αλήθειας μέσα από τα έργα σας και εμείς ξέρουμε τι θα κάνουμε όταν έρθει η ώρα μας.
Εχθές η Ελλάδα (ο λαός της) απέδειξε και το επίπεδο και το πνεύμα που διαθέτει μέσα από την ελεύθερη βούληση.
Το ίδιο το σύστημα θα πνίξει τους κουκουλοφόρους της όταν δεν θα είναι αναγκαίοι.
Καλή φώτιση στις επιλογές-υπογραφές σας.

Ανώνυμος είπε...

Μπουμπουκο εγω εμαθα πως το βημα για να τα λες αυτα σου το εδωσαν εκεινοι που σου εταξαν μεριδιο απο την μοιρασια, καθως και την τηλεοπτικη προβολη της γυναικας σου. Απο που ξαφνικα λουστηκαμε το μπαζο Μανολιδου που οποιο καναλι και να γυρισεις την βλεπεις μεσα? Ποιος την ηξερε πριν? Η πραγματικη γνωση δεν πωλειται σε βιβλια, ουτε σε reality μαγειρικης και χορου. Η γνωση κερδιζεται με το χρονο και τις δυσκολιες. ΘΑ ΦΥΓΕΤΕ ΝΥΧΤΑ...............

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά όσοι δεν θέλουμε την πώληση του ΝΕΡΟΥ σε ιδιωτικά χέρια είμαστε κομμουνιστές...

Όσοι δεν γουστάρουμε τους όρους του μνημονίου που αναφέρουν παραίτηση της χώρας μας από εθνική ασυλία και εθνική κυριαρχία, μαντέψτε..είμαστε κομμουνιστές!

Θα μας τρελάνετε κε Γεωργιάδη.

ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΑΣ.
ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ.
ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ ΤΗΝ ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ.

Παναγιώτης

Ανώνυμος είπε...

ΚΛΕΙΣΕ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΚΙ ΕΣΥ ΣΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ...

Ανώνυμος είπε...

Ειχατε την ευκαιρια να αλλαξετε την Ελλαδα και να γραφτειτε στην ιστορια.

Αυτο που κανατε ηταν να πουλατε ελληνισμο και ορθοδοξια και να αποσυμπιεσετε τον πατριωτισμο των Ελληνων.

Ειστε συνυπευθυνοι κυριοι.

Γραφτηκατε στην ιστορια σαν δεκανικια της ολιγαρχιας και βιβλιοπωλες.

Δεν εκφραζετε πλεον κανεναν.

Μονο ο Βελοπουλος και ο Βοριδης αξιζουν απο το χωρο σας και συμπαθω τον πλευρη λογω του πατρος του που αν και δηλωμενος φασιστας συμφωνω σε περισσοτερα μαζι του απο οσα διαφωνω. Τουλαχιστον εχει ξεκαθαρη θεση.

Ολα αυτα γιατι η ταμπελα μου ειναι πατριωτης δεξιος. Ως εκ τουτου αδυνατω να υποστηριξω λαος.

Ανώνυμος είπε...

Για τον κ. Άδωνι.
Κ. Άδωνι έχεις μεταρταπεί από διακινητής ιδεών σε χαρτέμπορας , πουλώντας βιβλία πουλάς πλέον μόνο χαρτί .
Εαν δεν έχεις καταλάβει ότι το οικονομικό σύστημα που σήμερα υποστηρίζεις θα μας οδηγήσει αύριο με σιγουριά σε μία σοβιετικού τύπου κοινωνία (που τόσο πολύ μισείς )τότε κάτι δεν πάει καλά , η μας δουλεύεις η μερικοί σε έχουν υπερεκτιμήσει.

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΑΔΩΝΙ
Ξέχασες τον λόγο της Μπενάκη στην ορκομοσία του ΠΑΟΥΛΙΑ ρεεεεεεεεεεεεε


ΑΛΗΤΗ

Ανώνυμος είπε...

ΕΞΩ ΚΑΙ Ο ΑΔΩΝΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΡΑ
ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΤΖΕΦΡΙ, ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΜΠΕΝΑΚΗ ΚΑΙ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ

ΠΟΙΟΝ ΠΑΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ

Ανώνυμος είπε...

Αχ κύριε Γεωργιάδη... Με γεμίζει τρόμο η σκέψη ότι αυτά που λες μπορεί και να τα πιστεύεις. Ακόμα περισσότερο τρόμο όμως μου προκαλεί η σκέψη ότι μαζί μ'εσένα τα πιστεύουν κι άλλοι. Είναι αμαρτία μεγάλη κύριε Γεωργιάδη να μου ζητάς να παραχωρήσω το σπίτι μου στους κλέφτες προκειμένου να μη μου το γκρεμίσουν. Κι όλα αυτά επειδή ο σπιτονοικοκύρης δεν ήταν άξιος και για χρόνια με ξεγελούσε. Είστε βουλευτής κύριε Γεωργιάδη. Αιρετός ανάμεσα σε πολλούς για να εκπροσωπείτε μερίδα των ανθρώπων. Αυτή είναι η ιδιότητά σας. Βουλευτής είστε, τη θέση του Θεού την πρόλαβε Άλλος τώρα,τι να κάνουμε. Η δική μου ιδιότητα είναι μόνο το όνομά μου. Χωρίς όμως αυτό εσύ και οι άλλοι δεν είστε παρά εκπρόσωποι της ανωνυμίας σας. Κύριε Γεωργιάδη, βιβλία που περιέχουν τους θησαυρούς του Αρχαίου Ελληνικού Πνεύματος κατά τη γνώμη μου δεν έπρεπε να πωλούνται στους Έλληνες αλλά να μοιράζονται. Ίσως να κάνω λάθος βεβαίως αλλά σίγουρα αυτό προκύπτει από την αδυναμία μου να κοστολογήσω το πνεύμα το αρχαιοελληνικό, τις αξίες, το ήθος, τα ασύλληπτα διδάγματα και την υπερβατική απλότητα της αλήθειάς του. Άρα λοιπόν, δε φτάνει μόνο να τα πουλάμε, δε φτάνει να τα διαβάζουμε, δε φτάνει να τα αποστηθίζουμε, δε φτάνει να τα κατανούμε, δε φτάνει να τα αφομοιώνουμε. Χρειάζεται να τα ζούμε. Πολύ φοβάμαι ότι αυτό σας έχει διαφύγει.Κι αυτά τα λέει ένας άνθρωπος χωρίς ιδιαίτερη μόρφωση, σίγουρα όχι κομματοποιημένος, μάλλον ούτε καν πολιτικοποιημένος και με όλο το σεβασμό, όχι τόσο σε εσάς αλλά περισσότερο στους ανθρώπους που σας εξέλεξαν, κύριε Γεωργιάδη, υπενθυμίστε στον εαυτό σας, τους συναδέλφους σας, τους αρχηγούς όλων σας ότι το σύγχρονο ελληνικό πνεύμα έχει αρχίσει να βγαίνει από τη νάρκη.

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΛΑΣΙΕ (ΣΑΝΟ-ΓΑΛΑΤΑΔΕΣ-ΒΙΒΛΙΑΔΕΣ ΚΛΠ)ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΚΟΜΜΑ ΠΛΑΣΙΕ.ΜΙΑ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΠΟ ΕΚΕΙ..ΦΤΑΝΕΙ ΝΑ ΨΗΣΩ ΤΟΝ ΠΕΛΕΤΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΩ (ΨΗΦΑΛΑΚΙΑ ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ).
ΡΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΜΜΤΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΣΩΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΕΡΗΜΗ ΠΑΤΡΙΔΑ.
ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΣΤΕ ΣΕ ΔΙΑΛΟΓΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΠΛΑΣΙΕ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΕ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΝ ΣΑΝ ΓΥΦΤΙΚΑ ΣΚΕΠΑΡΝΙΑ ΤΑ ΣΚΕΠΑΡΝΙΑ ΤΗΣ ....
ΑΠΑΞΙΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ !!!!!! ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.
ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΛΑΟΔΙΚΕΙΟ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ.
ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΜΕΧΡΙ 3 ΓΕΝΙΑΣ.
ΘΑ ΕΛΕΧΘΟΥΝ ΑΠΑΞΑΠΑΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 1974 ΚΑΙ ΜΕΤΑ.
ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ-ΔΙΚΑΣΤΕΣ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ-ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΜΕΛΙ.

ΧΛΕΥΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ!!! ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΚΑΘΑΡΣΗ ΤΟΥ ΚΟΠΡΟΥ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΟΥ.

Ο ΕΝΟΠΛΟΣ

Ανώνυμος είπε...

K. Gewrgia katafereste enantion tis epistrofis tis draxmis. Epeidi den sas aresei (an k gw tin upostirizw k dustuxws den me pei8ete) 8a sas proteinw mia apli lusi pou efarmostike stin Iapwnia k legete e8nikopoiisi xreous (an k pali ta omologa DEN EINAI XREOS):

(a) E8nikopoiisi enos meros tou xreous me stadiaki ekdosi 30etwn e8nikwn omolwgwn upsous 150dis me epitokio 1%

(b) Anadiar8rosi tou upoloipou xreous me epimukinsi xronou twn 190dis se 30 xr, me epitokio 1%. Auto 8a itan efikto an apeu8unomastan se Kina k Rwssia, alla dustuxws o GAP me ti meiodotiki daneiaki sumbasi pou upegrapse den epitrepei na paroume apo allous daneika. Mono apo tous ntabades

Stin periptwsi auti 8a exoume gurw sta 3,5 dis tokous k peripou 6,6 dis xrwlusia, i.e. 10dis to xrono SUNOLIKA (oxi 60 opws twra).

Opote gia pio logo katalli3ame se Mnimonio, dil. se neo daneismo gia apoplirwmi paliou (pou sugnwmi aalla einai aparadekto k 8umizei e8ismenous alogomourides)

8a xairomoun na to sxoliasete (eimai aytos pou sas ekane tis 4 erwtiseis se allo post)

Ανώνυμος είπε...

Episis mia akoma erwtisi:
- h daneiaki sumbasi enupo8ikeuei ta simerina mas omologiaka xrei i oxi?
- h daneiaki sumbasi allazei tous nomikous orous twn prougoumenwn "daneiwn", dil epiballei to aggliko dikaio pou einai katafora uper tou daneisti?

Ανώνυμος είπε...

Παρακολουθω αυτο το μπλογκ εδω και 2 μηνες και ανταποκρινετε πληρως στα αισθηματα και τις ιδεες μου,αυτο με κανει κουμουνιστη?
Αυτος?
δηλαδη ειναι ακροδεξιος?......ας γελασω
παλιογαλιανδρα!
Οι ΕΛΛΗΝΕΣ γευτηκαν τον καπιταλισμο με το παραπανω ειναι ωρα να δουνε αλλα.

Ανώνυμος είπε...

1)ΜΗ ΓΡΑΦΕΤΕ ΓΚΡΙΚΛΙΣ, ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ
2) ΑΔΩΝΙ ΟΠΩΣ ΕΙΔΕΣ ΠΗΡΕΣ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ, ΑΝ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙΣ ΕΔΩ, ΧΑΡΑ ΣΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΟΥ ΔΗΛΑΔΗ.
ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ.
ΧΡΩΣΤΑΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ (ΒΛ. "ΓΕΡΓΙΑΔΗΣ: Ο,ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΛΕΝΕ ΣΤΟ ΑΝΤΙ-Ν.Τ.Π. " ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ - ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ 75 ΣΧΟΛΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ. ΚΙ ΕΣΥ ΑΦΑΝΤΟΣ ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΕΣ ΤΑ ΣΚΟΥΡΑ. ΟΠΟΤΕ ΑΣΕ, ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ)

Ἕνας ἁμαρτοποιός είπε...

Μὲ αὐτὸ ποὺ λέγει (ὀ ἀχαρακτήριστος πιὸ πάνω) ἀπέδειξε πλήρως ὅτι εἶναι ἕνα ἀκόμη γρανάζι τοῦ συστήματος, ὅμοιο παντελῶς μὲ τὸν ἀρχηγὸν τοῦ κόμματός του.
Αὐτὸς, καὶ τὰ καλὰ ἀκόμη ὄπου λένε σήμερα κάποιοι ἀριστεροὶ πάει νὰ τὰ κατεδαφίσῃ ὅλα μὰ ὄλα, συγχωνεύοντάς τα μὲ τὰ λάθη κάποιων προηγούμενων συντρόφων τους.
Γιατί ἀλήθεια ξεχνᾷ νὰ πῇ πὼς καὶ κάποιος ἄλλος πρὶν ἀπὸ μερικὲς δεκαετίες εἶχε ἀρνηθεῖ νὰ πληρώσῃ τὰ ὐπέρογκα χρέη τῆς Ἐλλάδος;
Κι αὐτὸς Μπολσεβίκος ᾖταν; Κι αὐτὸς παράλογος ᾖταν; (σὲ σένα λέγω, μὲ τὴν γραβάτα καὶ τὸ μαύρο κουστούμι)
Ἢ μήπως ἐσὺ εἶσαι ἀπ᾿ ὅλα τὰ 10.000.000 τῆς Ἑλλάδος, ὁ μόνος πάνσοφος καὶ ἀλάνθαστος;
Ναὶ, ναὶ, τάχαμ τάχαμ....., εἴδαμε ποὺ μᾶς πηγαίνει καὶ ἡ δική σας πολιτική. Εἴδαμε δὲ καὶ πόσο θέλει τὸ καλό μας ἠ Ε.Ἕ. (εἰς τὴν ὀποίαν ἐσεῖς ὅλοι οἰ πολιτικοὶ ὐποκλίνεσθε), εἴδαμε δὲ καὶ ὅσον ἀφορᾷ τὴν οὐτοπία γιὰ τὶς ἐλεύθερες ἀγορὲς καὶ πόσο αὐτὴ ἰσχύει ἢ μὴ στὴν πράξη, εἴδαμε καὶ πόσο ἰσχυρὴ ἀγορὰ ἔχουμε μὲ τὸ εὐρὼ (ἢ κάλλιον εἰπεῖν ἑβραϊκό), εἴδαμε καὶ πόσο ἐλεύθερη θὰ ᾖναι ἠ ζωή μας μετὰ τὸ μνημόνιο ποὺ ἐσεῖς ἀναισχύντως ψηφίσατε, ἐσεῖς ὅπου σήμερα συνεχίζετε νὰ ὐπερασπίζεσθαι τὴν προδοσίαν αὐτὴν ὄπου προηγουμένως ἐκάματε.
Βέβαια θὰ μοῦ πῆτε, κάτι δὲν πρέπει κι ἐσεῖς νὰ λέτε γιὰ νὰ δικαιολογῆτε κάθε φορὰ τά λάθη σας;
Τοὐλάχιστον ἀπ᾿ αὐτὰ ὅπου λέτε, καλύτερο θὰ ἦταν τὸ συγγνώμη. Ἀλλ᾿ αὐτὸ βλέπετε εἶναι ἀπαγορευμένη λέξις εἰς τὸ λεξιλόγιον τῶν πολιτικῶν.
Ἀλλὰ τί λέγω; Ἐσὺ ἐὰν ἤξερες νὰ ζητᾷς συγγνώμη ἀπὸ τὸν ἐλληνικὸ λαὸ, θὰ τὸ ζήταγες τότε ποὺ φιλοξενοῦσες στὶς δημόσιες ἐκπομπές σου τὸν ἀντίχριστο καὶ ἐκκλησιομάχο Καλόπουλο, τοῦ ὀποίου τὰ ἀντίχριστα βιβλία προωθοῦσες, ἀποδεικνύοντας ἔτσι μὲ τὴν σειρά σου ὅτι εἶσαι κι ἐσὺ ἀντίχριστος.
Ἀλλὰ μὴν φοβᾶσαι, στὸ τέλος ξυρίζουν τὸν γαμπρό.

Ἕνας ἁμαρτοποιός είπε...

Πῶς νὰ καταψηφίσουν κάποιοι τὸ μνημόνιο ἀγαπητοί μου.
Ἐδῶ οἰ ἄνθρωποι δὲν πρόλαβαν νὰ ψηφιστοῦν πήγαμε κι ἐμεῖς νὰ τοὺς στερήσουμε τὸν βουλευτικό μισθό τεσσάρων χρόνων; Μά γίνονται αὐτὰ στὴν Ἐλλάδα;
Τώρα θὰ γράψω κι αὐτὸ ὅπου μοῦ λέει ὁ φίλος μου ὀ Γιάννης ἀπὸ τὸ τηλέφωνο. Μοῦ λέει νὰ γράψω πὼς: ''ὁ κόσμος σᾶς σιχάθηκε''. Ἐντάξει Γιάννη, τὸ πῆρε τὸ μήνυμα ὀ Γεωργιάδης, τώρα ἐὰν αὐτὸς ἔχει τὸ σύστημα ''Μπενάκης-Βγενάκης'' αὐτὸ εἶναι δικό του ζήτημα.

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΑΛΙΟ@2222ΣΤΗ ΚΑΘΕ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΤΟ ΑΚΟΥΓΑ ΠΑΘΙΑΑΣΜΕΝΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΜΑΛΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΑ, ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΛΕΓΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ, ΕΥΤΗΧΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑ ΟΛΟΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ .ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά δείτε με προσοχή την σημερινή ομιλία του κ. Μάκη Βορίδη στην Βουλή των Ελλήνων. Σκεφθείτε πού είναι η Ελλάδα σήμερα και πού κινδυνεύουμε να βρεθούμε εάν παρασυρθούμε από ανοησίες.
Και κάτι τελευταίο, όταν λέω κάτι είμαι συγκεκριμένος. Ο κ. Καζάκης στην επιστολή του προς τον κ. Θεοδωράκη καταλήγει ότι πάντα θα πολεμά για το νέο ΕΑΜ. Το ΕΑΜ ήταν για όσους δεν το ξέρουν η αντιστασιακή οργάνωση του ΚΚΕ, που πολέμησε κατά των Γερμανών, αλλά και κατά των υπολοίπων ελλήνων (π.χ εκτέλεσε τον Ψαρρό, πολέμησε τον Ζέρβα κλπ) διότι ήθελε να γίνει η Ελλάδα Κομμουνιστική Χώρα. Όταν το γράφεις αυτό τί είσαι λοιπόν ακριβώς; Ο κ. Κοτζιάς ήταν επί 20 χρόνια διαφωτιστής του ΚΚΕ. επίσημο στέλεχος! Τί να κάνουμε τώρα να τον κάνουμε δεξιό; ο κ. Κασσιμάτης, που τόσο θαυμάζετε ήταν ο διευθυντής του γραφείου του Ανδρέα Παπανδρέου, την εποχή που ο Ανδρέας μας φόρτωνε με όλα τα δάνεια που τώρα πληρώνουμε και γι'αυτό μπήκαμε στο Μνημόνιο. Έλεγε τότε στον Παπανδρέου, μήν δανείζεσαι; όχι! Ε, φταίω εγώ και όχι ο Κασσιμάτης που ήταν εκεί μέσα στις αποφάσεις; δεν καταλαβαίνετε ότι είναι παράλογο; εγώ τότε ήμουν μαθητής Λυκείου.
Εντάξει ωραία με κατηγορήσατε, τώρα τί να κάνουμε θα μου πείτε; και τέλος στον κύριο που λέει ότι η μανία μου με το Μνημόνιο θα είναι το πολιτικό μου τέλος, ας σωθεί η Ελλάς και ας μήν ξαναβγώ, δεν χάλασε ο κόσμος αγαπητέ έχω δουλειές να κάνω.
Θέλετε δραχμή και χρεωκοπία, ε μήν ανησυχείτε διότι όπως πάμε, θα το ζήσετε και τότε θα καταλάβετε τί εστί βερύκοκο!
Άδωνις Α. Γεωργιάδης

e-ego είπε...

Καλά ρε καθυστερημένοι, όλοι εσείς που βρίζετε και σας φταίει ο Άδωνις, ψηφίζετε;
Αν ναι τι σκατά ψηφίζατε τόσα χρόνια;
Ο Άδωνις σας φταίει;
Αν όχι άντε στον αγύριστο..! Μιλάτε κιόλας.
Ανόητα όντα. Ηλίθιοι με θράσος.

Ανώνυμος είπε...

κ.Γεωργιάδη ο ψοφοδεής λαός μας θέλει και τα παθαίνει.παρασύρεται απ'την αριστερά όπως το ποντίκι οσφρίζεται το τυρί.αλλά δεν βλέπει τη ΦΑΚΑ!όχι μόνο τώρα που δεν ξυπνάει αλλά πολλά χρόνια τώρα.απόδειξη ότι τα 2 μεγάλα κόμματα παίρνουν ακόμα 40%.Καληνύχτα Ελλάδα...

Ανώνυμος είπε...

Nαι, κυριε Γεωργιαδη, ειδαμε με πολλη προσοχη την ομιλια του κυριου Βοριδη.

Τα δανεικα του μνημονιου ( οχι τα παλιοτερα) πρεπει να εξωφληθουν για λογους πλεον εξωτερικης πολιτικης. Οι φορολογουμενοι των 26 κρατων δεν φταινε σε τιποτα. Αυτα ομως ειναι 100 δισ οχι 400. Αυτα τα 100 δεν εχουν φτασει 200 λογω ανατοκισμων, οχι ακομα τουλαχιστον.
Αυτα τα 100 ειπε οτι θα πληρωσει και ο Σαμαρας οταν ειπε πως θα τηρησει τις υποχρεωσεις του μνημονιου.

Γιατι συνδεετε το συνολικο χρεος με το μνημονιο;
Εμεις λεμε: υπολογισμος του επαχθους-συμψηφισμος αποζημιωσεων- αρνηση μερους για λογους εθνικης ασφαλειας.

Και φυσικα ολα αυτα αφου ληξουν ολα τα cds.
Αποτελεσμα: Οι κερδοσκοποι χανουν και η χωρα σταματαει να δανειζεται. Εξαναγκασμενοι πλεον οι οποιοιδηποτε κυβερνωντες θα κλιθουν να ανασυνταξουν την οικονομια σε πραγματικη βαση αξιοποιωντας επιτελους τη δυναμικη της χωρας.

Οσον αφορα το ευρω, πρεπει να καταστει σαφες πως καμια δυναμη σε ολο τον γαλαξια δεν μπορει να διωξει ενα μελος της ευρωζωνης. Μονον αποχωρηση χωρει.

Εστω ομως οτι αποχωρουμε οικιοθελως απο τη νομισματικη ενωση...Τουτο δεν σημαινει οτι αποχωρουμε απο τις λοιπες ενωσεις, οποτε ενδεχομενο ευρωπαικης απομονωσης ειναι μαλλον πλανη..

Σε πραγματικο επιπεδο νομιζω θα συμφωνησετε πως αναγκαστικα θα υπαρξει πρωτογενης αναπτυξη..με το ζορι..

Η βιοτεχνια με τις κατσαρολες που χλευασε ο κυριος Βοριδης θα δημιουργησει απασχοληση και το φτηνο νομισμα θα δημιουργησει εξαγωγες..

Μια που ειπαμε για φτηνο νομισμα, ο κυριος Βοριδης προεβλεψε μια αναλογια 1: 300000 .

Απαντω με την πετυχημενη ατακα του κυριου Παπακωνσταντινου...Και λοιπον;
Απο τη στιγμη που δεν θα μας δεσμευει καμια ΕΚΤ, ποιος μας σταματα να εκδοσουμε πληθωριστικο νομισμα για τις εγχωριες αναγκες.

Σε τελικη αναλυση δεν θα παθουμε τιποτα αν αποκοπουμε απο το δυτικο τροπο ζωης, ισως και να χρειαζομαστε μια αποτοξινωση.

Α, και κατι τελευταιο..εμαθα οτι σημερα πηγαν καλα οι αγορες γιατι η κινα αγοραζει ευρωπαικα ομολογα. Ηταν που δεν θα μας δανειζε...Για να μην σχολιασω τα 20 δις που εδινε το Ιραν..

Για να συνοψισουμε: υπολογισμος χρεους-αρνηση επαχθους-συμψηφισμος αποζημιωσεων-εκμεταλλευση πλουτοπαραγωγικων πηγων-προτασεις συμφωνιων σε εξωνατοικες δυναμεις-αναδιοργανωση της διοικησης
δαπανες στα απαραιτητα και κομμενα ολα τα υπολοιπα- εμφαση στην εγχωρια βιομηχανια και τεχνολογια

Ειμαστε η πρωτη ναυτιλιακη δυναμη στον κοσμο, ειμαστε η χωρα με τους μεγαλυτερους ορυκτους πορους στην Ευρωπη και ολοι πλεον μαθαμε τι συμβαινει με τα αναξιοποιητα κοιτασματα.
Ε, δε νομιζω να πεινασουμε για πανω απο 2 χρονια. Τουλαχιστον θα λεμε στα παιδια μας οτι εμεις πεινασαμε για να εχετε εσεις.
Φιλικα Γιαννης.

Ανώνυμος είπε...

Aπατεώνα Γεωργιάδη, λες πως φήφισες μνημόνιο για να πληρώσουμε μισθούς, συντάξεις.Ομως τα δάνεια πάνε ΜΟΝΟ σε ΤΡΑΠΕΖΕΣ. ΠΟΣΟ απατεώνας εισαι;
ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ. Ολα αυτά είναι ΟΜΟΛΟΓΑ, δηλαδή ΑΕΡΑΣ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟΣ.
Κόπανοι του ΛΑΟΣ που σας εμπιστευτήκαμε.

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ

ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ Γ'.

Όταν δε δι’ όλων των απόκρυφων μέσων, τα οποία διαθέτομεν, δυνάμει του χρυσίου, το οποίον είναι ολόκληρον εις χείρας μας, θα έχωμεν δημιουργήσει μίαν γενικην οικονομικήν κρίσιν, θα εξαπολύσωμεν ανά τας οδούς ολόκληρα πλήθη εργατών εις όλας ταυτοχρόνως τας χώρας της Ευρώπης.

Τα πλήθη ταύτα θα αρχίσωσι με ηδονήν να διαχύνωσι το αίμα εκείνων, τους οποίους φθονούσιν από της παιδικής των ηλικίας, εν τη απλοϊκότητα της αμαθείας των και θά λεηλατήσωσι τα υπάρχοντα των.

Δεν θα θίξωσι τας ιδικάς μας περιουσίας, διότι η στιγμή της επιθέσεως. θα μας είναι γνωστή, και ούτω θα έχωμεν λάβει όλα τα ενδεικνυόμενα μέτρα, δια να τας προφυλάξωμεν.


Ποιος είναι ο εμπνευστης της ”κινησης των αγανακτισμενων”; Είναι ο 93χρονος εβραίος Στεφάν Εσέλ η Χέσσελ (εβραιογερμανικό όνομα Hessel).
Εξοργιστείτε! Εξεγερθείτε! Αγανακτήστε! Με αυτή την πολιτική πρόσκληση στα όπλα, ο Εσέλ έγινε από τη μία ημέρα στην άλλη προφήτης (sic) για τη γαλλική Αριστερά.

Η εκδότρια του «Ιndignez-vous!» (ξεσηκωθείτε) Σιλβί Κροσμάν, είναι και αυτή εβραία, πρώην δημοσιογράφος της «Μonde»!

Για τον Στεφάν Εσέλ μόνον ο ΟΗΕ είναι σε θέση να αντιμετωπίσει τις μεγάλες προκλήσεις του παρόντος και του μέλλοντος!!!

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Χωρίς να το ξέρουν, οι «καναπεδάτοι» Έλληνες βγήκαν στις πλατείες να διαδηλώσουν υπέρ μιας Παγκόσμιας Κυβέρνησης!

ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ για τα ευπρεπή σχόλια σας.
Απαντώ με την σειρά που τα θυμάμαι.
1ον Αν χρεωκοπήσουμε δεν θα έχουμε καμμία άλλη δυνατότητα περί επιστροφής στην Δραχμή, σε άλλη περίπτωσι θα φύγουν αμέσως όλα τα κεφάλαια από την Ελλάδα και δεν θα υπάρχουν καθόλου χρήματα εδώ. Όμως όπως ξεκάθαρα έγραψε το Spiegel το οποίος απλώς μα μετέφερε την Γερμανική θέσι, θα μας διώξουν αμέσως και από την Ε.Ε. Πώς; μόλις γυρίσουμε στην δραχμή, για να μήν φύγουν τα λεφτά και πάλι όλα έξω, θα πρέπει να βάλουμε φραγμούς στην κίνηση κεφαλαίων. Όμως ο φραγμός στην κίνηση κεφαλαίων απαγορεύεται στην Ε.Ε. Η παραβίαση της θεμελιώδους αυτής διατάξεως της Ε.Ε. μας θέτει εκτός Ε.Ε.
2ον Η Κίνα πράγματι δανείζει, την Ε.Ε. όχι εμάς! Ο Κινέζος Πρωθυπουργός στην Βουλή είπε, ότι η Κίνα θα σας στηρίζει ΟΣΟ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ και προχθές οι Κινέζοι αξιωματούχοι απήντησαν ότι "βεβαίως η Κίνα θα αγοράσει ελληνικά ομόλογα, μόλις επιστρέψετε στις αγορές...". δηλ φτιάξτε την οικονομία σας και εδώ είμαστα, αλλά αν θέλετε να ρισκάρουμε τα δικά μας χρήματα, όχι.
3ον Ο κ. Βορίδης δεν είπε ότι πρέπει να πληρώσουμε μόνον τα δανεικά του Μνημονίου, αλλά όλα. Τί μας φταίει π.χ. το Ασφαλιστικό Ταμείο των Νορβηγών που έχει αγοράσει ελληνικά ομόλογα; Εάν έχουμε διεκδικήσεις π.χ. πολεμικές αποζημιώσεις από την Γερμανία, θα πάμε και θα ζητήσουμε αυτές από την Γερμανία θα κερδίσουμε στα Διεθνή Δικαστήρια και θα μειώσουμε το χρέος μας. Θα πάμε και θα καταγγείλουμε τις συμβάσεις με την siemens και θα μειώσουμε το χρέος μας, αλλά δεν θα πούμε στον επενδυτή από την Ιαπωνία π.χ. δεν σε πληρώνω διότι μου έφαγε τα λεφτά η siemens διότι αυτό δεν είναι δικό του πρόβλημα. Αν το κάνουμε θα πλήξουμε τόσο την αξιοπιστία μας, που πλέον θα δανειζόμαστε εις το διηνεκές με 3-4% τουλάχιστον παραπάνω και άρα τελικά θα πληρώσουμε πολλά μά πολλά περισσότερα. Πρέπει να καταλάβετε ότι σε έναν κόσμο, δεν είμαστε μόνοι μας και δεν κάνουμε ό,τι γουστάρουμε χωρίς συνέπειες.
Άδωνις Α. Γεωργιάδης

Ανώνυμος είπε...

Κυριε Γεωργιαδη,
Συνδεετε το ζητημα επιστροφης στη δραχμη με μια ενδεχομενη χρεωκοπια. Δεν συνδεονται απραιτητα αλλα για την οικονομια της συζητησης ας δεχτουμε οτι γινονται ταυτοχρονα.

Δεν ειναι ορθο να λεει κανεις οτι οι φραγμοι στην κινηση κεφαλαιων ειναι μονοδρομος. Υπαρχει η επιλογη του πληθωριστικου νομισματος και η υπαρχει και η επιλογη των διακρατικων διμερων συμβασεων δανεισμου. Σε καθε περιπτωση οποιαδηποτε παραβαση των συνθηκων επιφερει προστιμα της επιτροπης οχι τα παπουτσια στο χερι.
Αλλωστε ο σκοπος θα ειναι η αναπτυξη της εγχωριας βιοτεχνιας, βιομηχανιας και τεχνολογιας και δεν χρειαζονται τα υδροκεφαλα κεφαλαια για αυτο. Γνωριζετε καλυτερα απο μενα σε ποιες περιοδους της χωρας υπηρχε αναπτυξη και ποσο χρημα υπηρχε τοτε.

Λετε οτι η Κινα δανειζει την ΕΕ οχι εμας. Μα, η Κινα αγοραζει ομολογα της ΕΚΤ δηλαδη και της Ελλαδας. Εγω απλα εικαζω τι επιτυχια θα ειχε μια απλη διμερης συμφωνια ανευ μεσολαβητων γνωριζοντας οτι καμια κυβερνηση δεν την επιδιωξε.

Κανεις δεν ειπε οτι θα πουμε σε ολους τους επενδυτες δεν πληρωνω. Εμενα ο πατερας μου, μου εμαθε 3 πραγματα 1) Να μην δανειζομαι 2) Να ξεχρεωνω αν επρεπε να δανειστω και 3) Να μην πληρωνω αυτους που με κοροιδεψαν.

Για αυτο κυριε Γεωργιαδη, η προταση ειναι υπολογισμος του χρεους. Δεν εχω δει καμια απολυτως κινηση μεχρι τωρα σε αυτη την κατευθυνση. Ακουω αοριστα για χρεος.
Αν και μετα τους συμψηφισμους και τον υπολογισμο του χρεους και παλι δεν μπορουμε να εξοφλησουμε τοτε λειπαμε για τους Νορβηγους αλλα ξερανε τα ρισκα, σωστα; Για αυτο αλλωστε και μας δανεισανε γιατι θα ειχανε μεγαλυτερες αποδοσεις.

Η βασικη διαφωνια μας ειναι στον επιδιωκουμενο σκοπο. Εσεις εχετε κοινο παρονομαστη σε καθε θεση το υπαρχον καθεστως που κινειται μεσω καφαλαιουχικων αγορων και δανειων. Εμας δεν μας ενδιαφερει αν εις το διηνεκες θα εχουμε 4% παραπανω επιτοκια διοτι πολυ απλα μη σωσουμε και ξαναδανειστουμε.

Ας υποθεσουμε οτι δεν χρωσταμε σε κανεναν κυριε Γεωργιαδη. Ο προυπολογισμος σημερα αυτη τη στιγμη σε αυτην την κριση, δεν θα αγγιζε το πλεονασμα; Aς υποθεσουμε οτι κλεινει η κανουλα των ευρωπαικων επιχορηγησεων αλλα και οτι εχουμε εξορθολογισει το κρατος μας και την δυναμικη του σε πλουτοπαραγωγικες πηγες. Δεν νομιζω οτι θα ξαναδανειστουμε.

Φιλικα Γιαννης.

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ...ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ,ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΙ..ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,,,ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΣΥΓΚΡΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ...ΚΥΡΙΕ ΤΖΟΥΤΖΟΥΚΟ...ΜΑΘΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕ ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ..
ΜΑΘΕΤΕ..ΟΤΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑ.ΜΑΘΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΝΟΜΟ...ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΛΗΣΤΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΕΤΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ....ΚΑΙ ΣΑΣ ΘΕΤΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΛΑΘΟΣ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ.ΑΝ ΕΓΩ ΚΛΕΨΩ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ?
ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΕΤΕΣ ΚΛΕΨΕΤΕ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ?
ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΒΑΛΕΤΕ ΤΗΝ ΝΟΗΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΘΑ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ,,ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ,,,ΕΝΑΣ ΕΞΥΠΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΧΕ ΠΩΣ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΕΝΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΣΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΗΔΙΑ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΣΑΣ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΝΤΑΛΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΑΡΑ ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,,,ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΝΩΘΙ Σ ΕΑΥΤΟΝ...ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΣΚΕΦΕΙΤΕ ΤΑ ΜΟΝΟΣ ΣΑΣ..