Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Χωρίς λόγια...


αναγνώστης


7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ερώτηση στο Blog εσείς είστε πίσω απο τους Αγανακτισμένους στο Σύνταγμα;;; Γιατί πριν απο λίγο το κοινοποιήσανε στο Facebook χωρίς το υδατογράφημα => anti-ntp.blogspot.com

Ανώνυμος είπε...

Ακόμα περιμένω απάντηση αλλά τελικά εσείς είστε πίσω απο τους Αγανακτισμένους στο Σύνταγμα...Πιαστήκατε απο τα λάθη σας!!!!

η Τοξότισσα είπε...

Καλά εδώ δεν πιάστηκαν αυτοί με τα "εξόφθαλμα" λάθη η φωτογραφία που μιλάει από μόνη της μας ενόχλησε? ή οι ειρηνικοί πολίτες που μαζεύονται στις πλατείες ΑΥΘΟΡΜΙΤΑ?

Πάντως το να προσάπτει κανείς σε κάποιο μπλόγκερ την ικανότητα να βγάζει στις πλατείες χιλιάδες κόσμου αν μη τι άλλο είναι προς έπαινος του και όχι μομφη, όπως το θέτεις "ανώνυμε"...

Ανώνυμος είπε...

Ε ναι όντως είναι έπαινος αλλά αμα πέσει σε μυστικές υπηρεσίες αυτοί θα έχουν προβλήματα...όπως είχα χεστεί πάνω τους και είχαν κλείσει τα σχόλια για μερικές μέρες.

Ανώνυμος είπε...

dakrisa re malakes... ti tha paradosoume sta pedia mas re remalia... eimai ke ego enas apo esas.. vgeno fonazo ke sto spiti mou arazo

Ανώνυμος είπε...

Εγώ προτείνω να πείσετε όλους τους Ανθρώπους να φέρουν Ελληνικές σημαίες εφόσον είστε οι Αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα....

Ανώνυμος είπε...

ειμαι 28 ετων και εχω δυο παιδακια δουλευω ολη μερα για να τα μεγαλωσω δεν παραπονιεμαι γιατι και η μητερα μου δουλεψε για να με μεγαλωσει για αυτο που παραπονιεμαι ειναι οτι τα παιδια μου δεν θελω να μεγαλωσουν οπως εγω και αυτο που βλεπω ειναι οτι θα μεγαλωσουν χειροτερα απο εμενα γιατι θα μεγαλωνουν χωρις πατερα και χωρις παιδεια αφου θα ειμαι αναγκασμενος να δουλευω μεχρι αργα το βραδυ