Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Πωλείται όπως είναι μπαζωμένο ή ξεφτιλισμένο… Έλα Σύνταγμα τώρα!


Ποιος είμαι? (Πες ότι είμαι Κουμουνιστής, Σοσιαλιστής, Τροτσκιστής, Αναρχικός, Εθνικιστής, Αντιρρησίας συνείδησης, πες ότι είμαι ότι και εσύ!!!).
Το μονό που δεν είμαι και είναι σίγουρο αυτό! Δεν είμαι λαμόγιο!!!! Δεν θα ....

μιλήσω για κανένα κέρατα!!! Θα πω άπλα ότι αν είσαι Έλληνας και δεν αγωνίζεσαι, δεν αγωνιάς για το μέλλον του παιδιού σου, δεν βγαίνεις να κάνεις το αυτονόητο…. ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΕΣΥ ΦΙΛΕ ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΣΑΙ ΟΜΟΙΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ (ΠΡΟΔΟΤΗΣ). Περιμένεις ακόμα και.....
τι???
Άσε το κομπιούτερ και βγες έξω… δεν σε παίρνει άλλο!
Πουλάνε την ΕΛΛΑΔΑ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ!!! ΔΕΝ ΜΕ ΑΚΟΥΣ;
Έλα να με βρεις στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ γιατί είμαι εκεί!! Εκεί μαζί με άλλους…
Μέρες τώρα! Και τα τηλεοπτικά κανάλια και τα ραδιόφωνα σωπαίνουν….
Μαζί τους είναι και αυτοί…. Βολεμένοι σε καρέκλες μέχρι να πουληθούν όπως Πουλάνε την Ελλάδα!
Σε νοιάζει αν υπάρχει κάποιος μετανάστης; Σε νοιάζει πόσο πεινάει ο μετανάστης που αυτοί πληρώνονται για αυτόν; Σε νοιάζει που ο μετανάστης θα μπει στο σπίτι σου γιατί θα πεινάσει; Τι έκανε η πολιτεία γι’ αυτόν; Τον έχει στην άκρη για να βάλει έμενα και σένα να φαγωθούμε μήπως και τους αφήσουμε να ολοκληρώσουν το ξεπούλημα! Σε νοιάζει τελικά το παιδί σου; Θέλεις πραγματικά αυτός ο τόπος να πάει μπροστά; Προχωράς με το κεφάλι ψηλά; Είσαι ικανοποιημένος για όλο αυτό;
Θα στο πω έτσι άπλα είμαι ένα άνθρωπος απλός όπως εσύ! Είμαι έξω στον δρόμο! Είμαι με ένα πρόσθετο μέλος στο αριστερό μου πόδι! Χθες μου κόψανε την σύνταξη… δεν έχω να φάω! Δεν σου ζητώ να με ταΐσεις η να με λυπηθείς… σου ζητώ να μην πετάς την Ελλάδα στο κάλαθο των αχρήστων! ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ!λ
Ελα εκει να κατσουμε ολοι μαζι χωρίς να κανουμε φασαρια!
Ελα να αγωνιστουμε όπως κανουν τοσοι λαοι σημερα σε ολο το κοσμο!!!
Σημερα δεν εχω να φαω εγω αυριο δεν θα έχεις ουτε εσυ!
Χ. Π.
πηγή

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γραφετε τετοια και αν μου καψουν οι κουκουλες το μαγαζι μου να δω τι θα λετε μετα.Εδω δεν ειναι Ισπανια εδω τους εχει φαει η μαλακια.

Ανώνυμος είπε...

Με τους μπαχαλάδηκες τι θα γίνει; Πως θα κρατηθούν μακριά;

ΠΥΡΓΟΣ ΗΛΕΙΑΣ 2011 είπε...

Εξω τα Ρεμαλια της κοινονιας να Δηκαστουν ολοι τους και να πανε Φυλακη, Ακου Βουλεφτικη Ασυλια χα χα χααααααα αφτοι Αναπυρικη ασυλια Χρειαζονται!

Δημοψηφισμα θελουν και βλεπουμαι πια Ασυλια και πιο στρυμογμα θα φανε!!

Ανώνυμος είπε...

Ποιος είμαι? (Πες ότι είμαι Κουμουνιστής, Σοσιαλιστής, Τροτσκιστής, Αναρχικός, Εθνικιστής, Αντιρρησίας συνείδησης, πες ότι είμαι ότι και εσύ!!!).
Τους Δεξιους ξεχασες!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΣ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΤΟ ΒΙΟΛΙ ΠΕΡΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΜΟΝΟΙ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ,ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΝΕΟΛΆΙΑ ΤΗΣ ΚΙ ΟΧΙ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ!ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ?ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ!

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΤΡΙΟΤΕΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΞΕΠΟΥΛΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΞΕΥΤΕΛΙΖΕΤΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΧΟΥΜΕ ΙΕΡΟ ΚΑΘΗΚΟ.

Ανώνυμος είπε...

topa ???? kati tous eipes 10:57 gia rotatous katalaban ti tous eipes ,opos einai afth ti iero kai osio kai ti kathikon tous les kai tous mperdebis, aftoi kseroun mazeboun upografes ...tou kolou ta eniamera diladi

Ανώνυμος είπε...

SSSSSS na dw tin simetoxi simera stis 18:00 kai meta ta leme..egw tha mai ekei..tha balw kai ntountouka sto amaksi mpas kai traviksw allon enan, alla gia na dw poioi kai posoi tha nai ekei.....sssss koimountai oi ellines..mas koirodeuoun eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΒΡΟΧΗ ΜΕ ΧΙΟΝΗ ΚΑΙ ΧΑΛΑΖΙ ΘΑ ΜΑΙ ΚΕΙ!! ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΠΑΛΙ ΒΡΕΧΕΙ...ΣΤΑ ΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ΟΜΩΣ...ΚΠ ΣΤΙ ΓΜΗ ΘΑ ΒΓΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ. ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΣΟΥ ΡΕ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ, ΑΛΛΑ ΤΡΑΓΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ. ΟΠΟΤΕ....ΣΤΗ ΠΥΡΑ ΠΥΡΑΑΑΑ
ΜΠΟΥΡΛΟΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!! ΧΑ