Κυριακή 29 Μαΐου 2011

ΑΔΩΝI ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΟΥ ΔΙΝΩ





Ο ΑΔΩΝΗΣ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΑΙΔΙΑ....
Η ΕΜΜΟΝΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΨΕΙ,ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ..
ΑΔΩΝΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΟΥ ΔΙΝΩ

ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙΣ ΣΤΟ ΛΑΟ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ...ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΕΝΑ ΛΑΟ ΓΙΑ ΚΑΤΙ....ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ?

ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ..
ΟΠΟΤΕ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΣΕ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ!

ΕΙΜΑΙ 34 ΜΕ ΕΝΑ ΓΙΟ 17 ΜΗΝΩΝ,ΜΕ ΑΒΕΒΑΙΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΟ ΕΞΗΣ.


ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ,ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΔΟΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΛΕΦΤΩΝ ΜΕ ΦΥΛΑΚΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ,ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΝΑ ΥΠΟΦΕΡΟΥΜΕ ΧΟΝΤΡΑ 1-2 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΜΕΛΛΟΝ,ΠΑΡΑ ΜΕ ΨΙΧΟΥΛΑ ΚΑΙ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΛΑΒΩΣΟΥΜΕ 3 ΓΕΝΙΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ... ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ? ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΜΗ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΕΚΕΙ.... ΚΑΙ ΠΑΣΟΚ ΕΧΩ ΨΗΦΙΣΕΙ,ΚΑΙ ΝΔ ΕΧΩ ΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΙ ΚΟΛΛΑΤΟ ΚΑΙ ΛΕΒΕΝΤΗ ΑΠΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ...

ΣΚΛΑΒΟΥΣ ΤΟΥ ΔΝΤ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΣΤΩΝ ΜΑΣ ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 70 ΧΡΟΝΙΑ.

ΠΕΣ ΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΟΤΙ ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΚΑΚΟΥΧΙΑ,ΑΛΛΑ ΔΙΨΑΜΕ ΓΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ,ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ

ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΤΑΣΟΣ

22 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου ρε πατριώτη και χαρά σου! Μέσα σε λίγες γραμμές συμπύκνωσες περισσότερη έκφραση της λαϊκής βούλησης απ' ότι τα 300 λαμόγια σε έτη συναθροίσεων στη Βουλή! Να είσαι καλά Τάσο και εσύ και να χαίρεσαι και το γυιό σου.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΑΔΩΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ...ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΣ,ΞΕΡΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ-ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΥΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ-ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΓΑΡΓΑΡΑ ,ΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΣΤΟ ΣΥΝΦΕΡΟ ΤΟΥ...ΠΧ ΤΟ ΠΑΝΤΡΕΜΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΒΥΖΑΝΤΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ...ΑΦΟΥ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ,ΠΟΥ ΤΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΦΟΡΟΥΜΕΝΟΣ ...ΕΧΟΥΜΕ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥΜΑΣ ΣΥΝΦΕΡΕΙ ...ΑΠΛΑ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΣ...

Ανώνυμος είπε...

APO TA KALITERA SXOLIA POU EXW DEI EDW!!! BRAVO FILE!

Ανώνυμος είπε...

Ρε ο Εφιάλτης δε διορθώνεται, αφήστε τα βρώμικα κόλπα σας.

Ανώνυμος είπε...

Εσύ κουτοπόνηρε συνάνθρωπε 6.10, να αφήσεις τα σάπια και να μη σπέρνεις διχόνοια...
Μας τα πρήξατε!

Ανώνυμος είπε...

Ο Αδωνις θα μπορουσε να ξυνεται στο γραφειο του, λεφτα εχει, η κριση δεν τον αγγιζει τοσο οσο εμας. Ομως εχει ανοιξει διαλογο μαζι μας και αυτο ειναι προς τιμην του, φανταζεστε τον Παγκαλο να εκανε κατι τετοιο;
Αδωνι, διαφωνω με το φιλομνημονιακο σου λογο αλλα εισαι προσιτος και ανοιχτος στο διαλογο, αυτο στο αναγνωριζω.

Ανώνυμος είπε...

Μαζι σου τασο

Ανώνυμος είπε...

φίλε σχολιαστή, ευτυχώς είσαι καλοπροαίρετος και μπορούμε να ανταλλάξουμε απόψεις!Έχω να κάνω κάποιες ερωτήσεις όμως.Έχεις αναλογιστεί πόσο άσχημα χρόνια θα είναι αυτά τα 1-2 που λες?Έχεις σκεφτεί αν χρεωκοπήσουμε ότι θα πέσει πείνα,αλλά άντε και αντέχουμε εμείς, οι λαθρομετανάστες τί θα κάνουν?Θα σφαζόμαστε ή όχι?Εδώ τώρα και σφάζουν για μια κάμερα 120 ευρώ.Προέρχονται από ζούγκλες ,δεν τους ενδιαφέρει η ζωή.Αντε πες και σφαζόμαστε αλλά "λίγο", τι θα γίνει με τη Τουρκία?Θα καταλάβει νησιά μας ή όχι?σε 15 μέρες απτη χρεωκοπία δεν θα πετάνε μαχητικά λόγω πετρελαίου?Δεν θα έχουμε κατοχή τότε?Το δέχεσαι?εγώ δεν το δέχομαι.Εγώ πιστεύω στο αρχαίο όρκο των Αθηναίων "την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω, πλείω δε και αρείω όστις αν παραδέξωμαι" για μεγαλύτερη Ελλάδα με σύνορα πιο έξω απ τα τωρινά μέχρι Κωνσταντινούπολη -είναι και η μέρα-, όχι μικρότερα.Έχω κι άλλα να πω αλλά θα αρκεστώ σαυτά

Ανώνυμος είπε...

i aiwnia katadikisi sou tha nai i noimosini sou..

Ανώνυμος είπε...

μπραβο τασο...!

Αδωνη θα σου πω τα ιδια λογια αλλιως..
εγω ειμαι καπου στο κεντρο,(ουτε εγω ξερω που, χαχα...)

Η αληθεια:
Σε ψηφισα 2 φορες..!(το γιατι το ξερεις..)
Με απογοητευσες μια και πας για δευτερη...

οποτε η αλλαζεις εσυ και ο μεγαλος, η π@π@ρια ψηφους...

+στα του περι διαλογου....

Ανώνυμος είπε...

το ποσο χαρα μου δινει να βλεπω να απαντα.

ο ΜΟΝΟΣ ,κατα της γνωσεις μου, πολιτικος που το κανει αυτο, και προς τιμη του..


ΑΡΑ απλα και συντομα επανερχετε με μορφη ερωτησης το :
"καλυτερα μιας ωρας ελευθερη ζωη,
παρα 40 χρονια σκλαβια και φυλακη"

Ανώνυμος είπε...

Βριζετε ,βριζετε χωρις κανενα επιχειρημα.αυτο σας διδαξε η αριστερα,ξυλινα λογια φανατσιες και λογικη μηδεν....σας προτεινω λοιπον να βρεθειτε 100,200 ,οσοι μπορειτε τελικα....σε μια συζητηση(με τον αδων με καμερα για να δουμε τι ψαρια παινετε..!!!

Ανώνυμος είπε...

χα χα...!
8.45 ποσο χρονο εισαι , ειμαι 24 και δεν κολαω και μονος σε κουβεντα με τον Αδωνη...

Γιατι απλα, κουβεντα δεν ειναι ανταγωνισμος και ανασφαλιες....

Ανώνυμος είπε...

1ον) απαντα με ερωτηση...ο κ. Αδωνης.

2ον) το σαφες ερωτημα του τασου ειναι, αφου ειναι τοσο λαθος ο στοχος γιατι να τον πετυχουμε...

3ον) η ηθικη και η λογικη δεν μπορουν να ανεχθουν τετοιες μεσαιωνικες αναλογιες πλουτισμου..

4ον) ειναι σαφες πως το συστηματακι των τραπεζων εχει τετοια δυναμικη που μονο προς το χειροτερο μπορει να παει...

5ον) οσο ψαχνουμε απαντησεις στο λαθος συστημα λαθος λυσεισ θα βρισκουμε

6ον) και αν ρε Αδωνη μπουν οι τουρκοι, εσενα σαν χριστιανο θα σε χαροποιει, βαση προφειτιας..

7ον) και τωρα οι τουρκοι δεν μπαινουν στα πετραιλεα?

θα αρκεστω
ο 24..

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Τασο δυστυχώς η αλλαζονεία της εξουσιας κάνουν τον άνθρωπο άφρονα.Κι' ενώ ο κος Γεωργιάδης είναι σαν ιστορικός, γνώστης αυτής και των γεγονότων της εν τούτοις φαίνεται ότι δεν διδάσκεται απο αυτήν. Αγάντα λεβέντη μου εσύ με το γιό σου κι εγώ με τα εγγόνια μου.Πάλη γι΄αυτά παιδια τα παιδιά της Ελλάδος το μέλλον της.

Ανώνυμος είπε...

Λοιπον, προτεινω στο blog τη διενεργεια ενος debate μεταξυ Αδωνη (φιλομνημονιακος) και Καζακη η οποιουδηποτε αλλου αναλαβει το ρολο του αντιμνημονιακου. Για μνημονιο, εξοδο απο τη δραχμη κτλ. Ετσι εμεις οι αναγνωστες θα μπορουμε να βγαλουμε τα συμπερασματα μας.

Ανώνυμος είπε...

12.47 Κ ΓΑΜΩ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ!ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. Π Ρ Ε Π Ε Ι ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ DEBATE ΕΣΤΩ Κ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΒΗΜΑ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΕΦΙΑΛΤΗ.ΘΑ ΞΕΦΤΥΛΙΣΤΕΙ Κ ΠΑΛΙ Ο ΤΥΠΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Γιατι, ποτε ξεφτιλιστηκε; Στη συνεντευξη που εδωσε στο blog τον εκανε με τα κρεμμυδακια τον πιτσιρικα. Αναμενουμε συζητηση με καποιον που θα μπορει να αντιπαρατεθει με περισσοτερο σθενος.

Dimitris είπε...

Άνα μπράβο, μυκονάτος κανόνισε το ρε αν μπορείς...άδωνι με καζάκη...να δούμε τι ψάρια πιάνει ο καζάκης με αντίλογο κ όχι να τ λέει όλα μόνος του...

Ανώνυμος είπε...

Τάσο κατ' αρχάς να σου ζήσει ο γιός σου. Ο δικός μου πλησιάζει τα 6 και χθες τον καμάρωσα στην γιορτή της Ελληνικής Αγωγής, που έκανε τον Μ. Αλέξανδρο και μιλούσε στα αρχαία ελληνικά και έκλαιγα.
Η θέση σου είναι σαφής αλλά δυστυχώς ανεδαφική. Λες, να χρεωκοπήσουμε τώρα να περάσουμε δύσκολα ένα με δύο χρόνια και μετά να συνέλθουμε. Σου μιλώ ειλικρινά εάν πίστευα έστω και λίγο, ότι οι δυσκολίες μας θα περιορίζονταν σε δύο χρόνια θα ήμουν μαζί σου 100%. Όμως πίστεψέ με δεν θα είναι έτσι. Χθες ήταν η επέτειος της Αλώσεως. Τότε ο Παλαιολόγος ζητούσε την Ένωση με την Δύση, με σκοπό την σύμπτυξη στρατιωτικής συμμαχίας για την αντιμετώπιση των Οθωμανών. Κάποιοι, όχι λίγοι, είπαν "προτιμώτερο το σαρίκι του Σουλτάνου από την Τιάρα του Πάπα", άλλωστε η αντίληψη που κυριαρχούσε ήταν ότι οι Οθωμανοί δεν θα άντεχαν πάνω από λίγα χρόνια...τελικά τον πρώτο που αποκεφάλισαν όταν μπήκαν, ήταν τον εκπρόσωπο αυτής της γραμμής (Λουκάς Νοταράς) και έμειναν εδώ όχι μόνον 400, αλλά μέχρι σήμερα που η Βασιλεύουσα και η Μικρά Ασία παραμένουν υπό κατοχή. Για μένα οφείλει ο πολιτικός κόσμος να εξηγήσει στους πολίτες, όπως σε σένα Τάσο μου, ότι δεν θα είναι 1-2 δύσκολα χρόνια. Θα είναι το απόλυτο χάος για τις πρώτες μέρες, με πλιάτσικο και αίμα, η απόλυτη πείνα για τα πρώτα χρόνια και η συνεχόμενη μιζέρια για πολλές δεκατίες μετά. Επίσης ο διεθνής μας απομόνωση και ο συσχετισμός δυνάμεων με την Τουρκία θα οδηγήσει αναπόφευκτα και στον εδαφικό μας ακρωτηριασμό. Αυτά θέλω να αποφύγω!
Ερώτημα σε άλλον φίλο που πολύ ήρεμα μου είπε ότι έχω πολιτικό κόστος και ότι δεν θα με ξαναψηφίσει λόγω Μνημονίου. Εγώ με τους πολίτες που με ψήφισαν έχω κάνει μία συμφωνία, θα λέω την γνώμη μου! Δεν έκανα με κανέναν καμμία συμφωνία ότι θα αφήσω την πατρίδα μου να καταστραφεί για να με ξαναψηφίσουν. Πρέπει να μάθουμε, ως πολίτες να επιβραβεύουμε αυτούς που έχουν θάρρος και υπερασπίζονται τις θέσεις τους. Λάθος μπορεί να κάνω και μακάρι. Μακάρι να φύγουμε εύκολα και γρήγορα από αυτόν τον εφιάλτη και να λέτε, τί ανοησίες που μας έλεγε αυτός ο Γεωργιάδης. Δεν εξαρτώ την ύπαρξή μου από την βουλευτική καρέκλα ευτυχώς. Όσο όμως είμαι βουλευτής θα λέω αυτά που πιστεύω ως ορθά για τον ελληνικό λαό. Αληθινά και όχι ευχάριστα.
Άδωνις Α. Γεωργιάδης

Υ.Γ. Επί 100 χρόνια μετά την Άλωση, οι Έλληνες πήγαιναν στην Δύση ζητώντας να γίνει εκστρατεία για την εκδίωξη των Οθωμανών. Σίγουρα πολλοί θα σκέφτηκαν τότε, πόσο ανόητα είχαμε φερθεί κατηγορώντας τον Παλαιολόγο ως προδότη και πουλημένο στους Ξένους, διότι αυτά του έλεγαν τότε οι ανθενωτικοί...αυτός ο "προδότης" όμως πέθανε και μαρμαρώθηκε για το γένος, μερικοί απ'όσους τον κατηγορούσαν έγιναν οι πρώτοι και καλλίτεροι συνεργάτες των κατακτητών....Όλβιος όστις Ιστορίης Έσχεν Μάθησιν (Ευριπίδης)

Ανώνυμος είπε...

ΑΔΩΝΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ.ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΕΣ ΤΟ ΚΑΤΑΙΣΧΗΝΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΦΤΑΝΕΙ ΔΙΕΠΡΑΞΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑ.ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ? ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ? ΤΟΝ ΣΤΟΒΑΙΟ?ΕΕΕΛΕΟΣ!ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ.ΕΛΛΑΔΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΩΣ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑ.ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ.ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΙΔΩ. ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΡΙΜΑ.

Ανώνυμος είπε...

ο 24 ειμαι...


"Ερώτημα σε άλλον φίλο που πολύ ήρεμα μου είπε ότι έχω πολιτικό κόστος και ότι δεν θα με ξαναψηφίσει λόγω Μνημονίου. Εγώ με τους πολίτες που με ψήφισαν έχω κάνει μία συμφωνία, θα λέω την γνώμη μου!"
- πολυ σωστο και δικαιωμα σου...

"Δεν έκανα με κανέναν καμμία συμφωνία ότι θα αφήσω την πατρίδα μου να καταστραφεί για να με ξαναψηφίσουν."
- Ουτε εγω, ουτε κανεις ζητησε κατι τετοιο... (μην απανταμε σε αλλα...)

"Πρέπει να μάθουμε, ως πολίτες να επιβραβεύουμε αυτούς που έχουν θάρρος και υπερασπίζονται τις θέσεις τους."
- και να εχουν το θαρρος οι πολιτικοι να ελενχουν και επανεξεταζουν συνεχως αν οι θεσεις τουσ παραμενουν σωστες!(ακομα και οταν οι πολιτες διαφωνουν..)

"Λάθος μπορεί να κάνω και μακάρι. Μακάρι να φύγουμε εύκολα και γρήγορα από αυτόν τον εφιάλτη και να λέτε, τί ανοησίες που μας έλεγε αυτός ο Γεωργιάδης. "
-κ.Αδωνη στο χερι μας ειναι παντα ολα...!

οι θεσεις μου ειναι οι εξης:
(Το συστημα...)

1ον)θα ακουστω πιο γραφικος και απο σενα, Το συστημα μας ειναι ΛΑΘΟΣ. (μηπως το 3% δεν εχει το 98% το πλουτου... ΓΙΑΤΙ?)

2ον)το οτι η οικονομια μια χωρας παει καλα σιγουρα δεν συμαινει και πως οι πολιτες ζουν καλα.

3ον) την ιδια στιγμη που εδω κοβουμε φαρμακα την ιδια στιγμη τα golden boys της Moody's δεν περνουν τα Ferrari για bonus...?

4ον) μονο ενας ανοητος θα πιστευε οτι η ενδεχομενη οικονομικη κατασταση της ελλαδας,εστω σε 10 χρονια, θα μπορεσει να αντεξει αν τα μεγαλα FANS αποφασισουν να μας την ξαναπεσουν...

5ον) μηπως οι καιροι δεν εχουν αρωμα ολιγαρχιας...?

(Η ΕΛΛΑΣ.)
1ον) Σιγουρα δεν ειναι μονο δικη μου αισθηση πως με της αποκρατικοποιησεις χανουμε εθνικη κυριαρχια επι των πορων.

2ον) Αν μας την επεφταν τα γουσουφακια , με δημευση του 20% των καταθεσεων ελληνων σε τραπεζες του εξωτερικου, τα αεροπλανα μας θα εχουν πετρελαιο για καιρο...

3ον) Πως να τα δεχθουμε να τα πουλησουμε ολα αντι πινακιου φακης, οταν ΚΑΝΕΙΣ απο τους υπευθυνους δεν εχει παει φυλακη...

4ον) Μηπως ολοι δεν παραδεχομαστε πως το euro μας κανει να ειμαστε τραγικα μη ανταγωνιστικοι.

5ον) Και στο κατω-κατω αυτων τον ανθρωπων τα χερια δεν ειναι βουτιγμενα στο αιμα? ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!


Οπως καταλαβαινεις περιοριστικα στο 5-5!

Αν απαντησεις θα παραδεχτω τα @@ σου.
Αν τα σκεφτεις θα εισαι σωφος.
Αν τα αντικρουσεις θα παραδεχτω πως εισαι πιο εξυπνος..