Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Γιατί θα κατέβω στο Σύνταγμα


Και στο παρελθόν οργανώθηκε συγκέντρωση στο Σύνταγμα - να μια φωτογραφία: http://ow.ly/52CrO

Ήταν πέρα από κόμματα και πήγα. Δεν το διαφήμιζε βέβαια ο ΣΚΑΙ τότε. Σήμερα το "παίζει" όλη μέρα. Υποθέτω από αγνά αισθήματα για τη δημοκρατία και τη δικαιοσύνη.

Το παίζει και Real FM, ο σταθμός που στελέχη του εκλεκτά ήσαν σε σημαντικές θέσεις στον ALTER που βάρεσε κανόνι και ρήμαξε όλη την αγορά. Είναι και αυτοί αγανακτισμένοι.
Και εγώ όμως είμαι αγανακτισμένος.

Είμαι αγανακτισμένος με τη προχειρότητα, με τα συμφέροντα που προτιμούν να καταρεύσει η χώρα παρά να αποχωριστούν .......
τα οφίτσια τους.

Είμαι αγανακτισμένος με τα συνδικάτα που μετείχαν στο φαγοπότι και σήμερα αντιδρούν γιατί δε θέλουν να σταματήσει.

Είμαι αγανακτισμένος με το καπέλωμα.... και το βρώμικο παιχνίδι μικρών ομάδων, τηλεοπτικών καναλιών και ραδιοφώνων. Τα ίδια τσιράκια που κονόμησαν τόσα χρόνια από τη λεηλασία της χώρας, τα ίδια τσιράκια στα κανάλια και στα ραδιόφωνα στριγκλίζουν.

Είμαι αγανακτισμένος, γιατί ένα χρόνο μετά το μνημόνιο Μαντέλης και Τσουκάτος είναι ελεύθεροι. Άκουσα για παλάτια με πισίνες, για φοροφυγάδες μεγαλογιατρούς, για απίστευτες ρεμούλες στα νοσοκομεία, αλλά δεν είδα ούτε έναν - κανέναν - να καταδικάζεται στο δικαστήριο.

Είμαι αγανακτισμένος με τις παρακολουθήσεις της Vodafone. Είμαι αγανακτισμένος με το Βατοπέδι. Ποιοί πήγαν φυλακή για αυτά; Ποιοί πλήρωσαν κάποια τεράστια πρόστιμα;

Eίμαι αγανακτισμένος με την Siemens. Ο Χριστοφοράκος ισχυρίστηκε ότι το ένα τρίτο των βουλευτών τα έπαιρνε από τη Siemens. Όμως το θέμα έκλεισε ήσυχα. Μία από αυτούς τους βουλευτές που στη βάρδια της σημειώθηκαν σημεία και τέρατα σε σχέση με το θέμα σήμερα ηγείται και κόμματος και κάνει κριτική για τη πορεία της χώρας.

Το σκέφτηκα και θα πάω στο Σύνταγμα γιατί δεν εμπιστεύομαι να μου πουν κάποιοι κάποιοι άλλοι τι γίνεται εκεί σήμερα και τι πρέπει να γίνει.

Θα πάω στο Σύνταγμα γιατί ελπίζω ότι στον τόπο μας σε αυτή τη μάχη θα κυριαρχήσει η ελεύθερη σκέψη, η δικαιοσύνη, η ορθή κρίση, η επιθυμία για εργασία και προκοπή.



Το μέλλον είναι η φτώχεια, η εξαθλίωση και ο ρατσισμός, ή αλληλεγγύη και η προκοπή;

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δε ξέρω πόσοι είμασταν χτες στο Σύνταγμα.Ξέρω όμως οτι πήγε ο πατέρας μου...που είναι 60 και ποτέ δεν είχε κατέβει σε συγκέντρωση.Σαν τον πατέρα μου ξέρω οτι ήταν κι άλλοι.Κάθε μέρα εκεί κάθε μέρα όλο και περισσότεροι.Ο Έλληνας δεν κοιμάται ή καλύτερα ποτέ δεν κοιμόταν.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ....ΑΦΗΣΤΕ ΜΑΣ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ.

Modestus είπε...

Καλά κρασά είδατε να ιδρώνει το αυτί κανενός; Σας είπα καλές οι συγκεντρώσεις αλλά αυτοί θα βαράν το βιολί τους δεν μασάνε. Σου λέει τι θα κάνουν θα βαρεθούν και θα φύγουν, εδώ θέλει να τους σπάσουμε τα κεφάλια.

Ανώνυμος είπε...

δυστυχως εχει δικαιο ο 12:10.. δε μασανε απο τετοια.. χτες οποιος δεν ασχολειτε με ιντερνετ δεν ηξερε καν τι γινεται στις πολεις γιατι κανενας δεν εδειξε τπτ..5 δευτερολεπτα ειπανε και μαλιστα το θεσανε το θεμα οτι βγηκαμε επηδει παρεξηγηθηκαμε με τους ισπανους.. δλδ μια κοντριτσα με την ισπανια ηταν βρε αδερφε οχι καποιο βαθυτερο νοημα..

πρεπει για μερες να σταματησουν τα παντα.. συνεχωμενες απεργειες για μερες ολοκληρες να πονεσει η τσεπη τους, να παραλυσει η χωρα.. ειναι δυσκολο αλλα ειναι ο μονος τροπος.. αλιως εμεις θα ειμαστε πλατεια και αυτοι στα καφενεια για τσιπουρακια