Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Απίστευτα παρασκήνια από την συνάντηση που βρίσκεται σε εξέλιξη… ποιός ζωγράφιζε καραβάκια και ποιός έπαιζε με τα παιχνίδια του ΓΑΠ;



Δείγμα της αμηχανίας που επικρατεί είναι τα κωμικά συμβάντα στο παρασκήνιο της συναντησης των πολιτικών αρχηγών.
Τα πιο σπαρταριστά όμως είναι ότι η Αλέκα Παπαρήγα συνελήφθει να περιεργάζεται το …
iPad του πρωθυπουργού! Άλλωστε η Αλέκα είναι λάτρης της τεχνολογίας αφού είναι από τις πρώτες που πήρε iPhone, ενώ οι τελευταίες μας πληροφορίες λένε ότι η ίδια έχει και iPad 1 αλλά περιεργαζόταν τον iPad 2 του πρωθυπουργού προφανώς για να εκτιμήσει τις ανανεωμένες εφαρμογές του!
Ο κύριος Καρατζαφέρης από την άλλη, ως πιο παραδοσιακός, συνελήφθει να ζωγραφίζει …καραβάκια στα χαρτιά σημειώσεων του.
Να δούμε ποιός θα κάνει τον καπετάνιο…

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αχ τι θυμηθηκα τώρα!!!!!!! Τοτε πιτσιρικάς στο σχολείο που μίλαγε η δασκάλα και εγώ δοκίμαζα τον καινούργιο στυλό parker του φίλου μου ζωγραφίζοντας κολαράκια και βυζάκια.....
Και όταν είχα παει σε άνα φίλο είχα χαζέψει με τις ώρες και με τον Amiga που για την εποχή εκείνη ήταν ότι σήμερα τα MacBook pro.
Ρε πάτε καλά???? εδώ ο κόσμος χάνεται και εσείς κοιτάτε τα ιπαντ και τα iphone??? ρε δεν πάμε καλά.
σοβαροί άνθρωπο που μιλάνε για το μελλον των παιδιών μας. Κάνανε διάλειμα και για σάντουιτς λέει. Γιατί δεν πηρανε ένα τοστάκι από το σπίτι ή η Αλέκα να φέρει καμιά ελια, καμιά ντομάτα μια φρατζόλα και ένα κρμμύδι να το σπάσουνε να θυμηθούνε τα παλιά πριν ακίμα λαδώσει το εντεράκι τους και τα κονομήσουνε

Ανώνυμος είπε...

Κορυφαίο το σχόλιο σου 3:57!

Ανώνυμος είπε...

Δεν τρώνε σήμερα ρε παιδιά...ειναι Παρασκευή.
Σκέτο ήταν το σαντουιτς, μονο με πατάτες-κετσαπ...

Ανώνυμος είπε...

Φίλε λέω καμιά μαλακία για να μην τρελαθώ.
ειμαι κολλημένος στο laptop στο μαγαζί μου και βλέπω ειδήσεις.
Αγωνιώ για το μέλλον των 2 παιδιών μου
Ειμαι 36 ετων έμπορος και τρέμω για το δικό τους αύριο....Το δικό μου παρόν το ξέρω.....

Ανώνυμος είπε...

ΚΟΙΤΑΧΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΟΙΚΟΥΝ....ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ???ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΛΕΜΕ!!!!!