Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Φροντιστήρια μέσω… διαδικτύου!: Άλλη μια ταχυδακτυλουργία του ΠΑΣΟΚ



Ακόμη ένα ημίμετρο ήρθε να προστεθεί στη μακρά λίστα με τις ταχυδακτυλουργίες του ΠΑΣΟΚ, που κάποιοι προσπαθούν να μας τις παρουσιάσουν ως εκσυγχρονισμένη και σοβαρή διακυβέρνηση της χώρας.
Μετά τα μπαλώματα και ξεχαρβαλώματα στον τομέα της οικονομίας, όπου είχαμε ψηφίσεις νόμων για γέλια και για κλάματα (γέλια για τους τοκογλύφους τραπεζίτες, κλάματα για το λαό) έφτασε και η σειρά της ....ταλαιπωρημένης ελληνικής παιδείας να δεχθεί τη δόση εκσυγχρονισμού της με την ψήφιση νόμου που υποτίθεται ότι θα καλύψει τα κενά που υπάρχουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Το να αναλύσουμε το χάλι της παιδείας, από τις υποδομές μέχρι τα συγγράμματα και τη διδακτέα ύλη, είναι ανώφελο. Όλοι γνωρίζουν εκ πείρας τι εστί ελληνικό σχολείο και ελληνικό πανεπιστήμιο.
Αυτό το χάλι λοιπόν προσπαθεί να συμμαζέψει το Υπουργείο Παιδείας εισάγοντας το θεσμό των “φροντιστηρίων μέσω διαδικτύου” που προορίζεται να παρέχει στους μαθητές της Γ’ Λυκείου ασκήσεις, βοηθήματα κι άλλα παρόμοια που αφορούν την εξεταστέα τους ύλη. Στο “πακέτο” περιλαμβάνεται επίσης και μια σειρά επιδείξεων από ψηφιακούς εκπαιδευτικούς που θα εξηγούν συγκεκριμένα αποσπάσματα της ύλης για να καλύψουν ενδεχόμενες απορίες των μαθητών.

Από τον υποχρεωτικό θεσμό των φροντιστηρίων, που στην ουσία αποδεικνύει την ανικανότητα του εκπαιδευτικού συστήματος να παρέχει σωστή κι επαρκής παιδεία, περάσαμε στα διαδικτυακά φροντιστήρια, που ναι μεν με τη σειρά τους αποτελούν ένα φαινομενικό εργαλείο διευκόλυνσης, από την άλλη δε απομακρύνουν το μαθητή από την πραγματική διάσταση της μάθησης, εισάγοντας τον σε έναν ψηφιακό κόσμο όπου όλα είναι έτοιμα και προπαρασκευασμένα.

Δυστυχώς η μάθηση είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα κλικ στο “mouse” του υπολογιστή κι από ένα “download” βοηθημάτων. Αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για ορισμένους που πιστεύουν ότι με γνώσεις-κονσέρβα θα προκόψει η νεολαία…

Σημείωση: μιας και μιλάμε για καινοτομίες, να προτείνουμε κι εμείς μία. Να χρησιμοποιηθεί η συγκεκριμένη εφαρμογή σε έκδοση για συνταξιούχους, όπου θα υπάρχουν ψηφιακοί αναλυτές που θα εξηγούν με τη χρήση διαγραμμάτων κι άλλων μαθηματικών εφαρμογών το πως τους έφαγαν τα λεφτά οι πολιτικάντηδες και τα μετέτρεψαν σε βίλες και κότερα. Έτσι, για τις εγκυκλοπαιδικές γνώσεις….


ΠΗΓΗ: 
http://www.pentapostagma.gr/2011/02/blog-post_7331.html#ixzz1FbTgF2Jc

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ρε παιδια γιατι το λογοκρινετε? εχετε δει την εφαρμογη του ακομα γιατι ειναι σε δοκιμαστικο σταδιο,ειναι αναγκη οτι κανει το πασοκ να το λογικρινετε?

Ανώνυμος είπε...

μετα απο τοσες αποτυχημενες αλλαγες συστηματων απο ανικανους ανθρώπους ισως η παραπανω αλλαγη να ειναι κατι προς το καλυτερο. Η ελπιδα παντα πεθαινει τελευταια

Ανώνυμος είπε...

Πολύ σωστός ο αρθρογράφος! Ως παιδαγωγός, πρόσφατα απόφοιτη, και έχοντας μελετήσει όλες τις προσεγγίσεις και θεωρίες, και φυσικά μιλώντας και για το συγκεκριμένο ενδεχόμενο να βγάλουν τους παιδαγωγούς στην άκρη και να δουλεύουν οι μηχανές! Όλοι ομόφωνα λέγαμε ότι αυτό είναι έγκλημα στις ανθρώπινες ψυχές! Ο άνθρωπος είναι κοινωνικό ον παιδιά δεν είναι υπολογιστής. Ο υπολογιστής είναι για να διευκολύνει και να συμπληρώνει, όχι για να υποκαθηστά καμμία δραστηριότητα του σχολείου! Και ως παιδαγωγός με πολύ πάθος σε αυτό που κάνει, σας λέω ότιυπάρχουν λύσεις και έρευνες για να έχουμε ένα σωστό σχολείο και εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά όλοι οι αμόρφωτοι δημοσιογράφοι, πιστεύουν ότι άποψη εκφράζουν μόνο οι ίδιοι με ότι ανοησία τους έρθει στο κεφάλι και νομικοί ή καθηγητές που επίσης δεν έχουν διαβάσει ποτέ παιδαγωγικά θέματα! Λοιπόν, καιρός να διαβάζουμε και τίποτα...αυτα!

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΧΕΣΤΗΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΩΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΟΧΙ! ΩΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΔΙΝΩ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ, νομίζεττε οτι θα μου αρκεί ένα μάθημα μέσω skype να πουμε!?!?!? σε κανέναν μας πιστεύω δεν καίγεται καρφί για το ότι ο παιδαγογός έχει πάθος για αυτό που κάνει... Το θέμα είναι πολύ πιο απλό... ΟΤΑΝ ΖΩ ΣΕ ΕΝΑ ΝΗΣΙ, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΙ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΙΣΑ ΙΣΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ 2mbps, ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΙΣΟ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΙΚΤΥΑ ΕΙΝΑΙ ΓΑΜΗΣΕ ΤΑ, νομίζεις ότι μπορεί να γίνει μάθημα? Η ΜΟΝΟ ΤΑ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ ΑΡΚΟΥΝ? Τι? ΘΑ ΣΤΕΛΝΩ e-mail ΓΙΑ ΝΑ μου λύσει τις απορίες μου κάποιος που δεν τον γνωρίζω καν, για να μου έρχοντε μετά από 1-2 μέρες? ΚΑΗΚΑ! Πάλη καλά που από τους 20 καθηγητές που έχω στο σχολείο, υπάρχουν 2-3 που είναι πρόθυμοι να μας βοηθήσουν και εκτός σχολείου... ΤΟ ΠΑΙΔΑΓωΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΜΙΕΤΑΙ ... χωρίς φροντηστήρια, τα οποία δεν υπάρχουν καν εδω που μένω, ούτε 14 χωρίς τρελό προσωπικό διάβασμα δεν πρόκειται να γραψω στα μαθηματικα...