Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Δε θέλω να γίνω ΗΡΩΑΣ το μόνο που θέλω είναι να παραμείνω ΕΛΛΗΝΑΣ!!!



Oι σκέψεις ενός Ευέλπιδος

ΝΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΟΥ. Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΣΑΣ ΦΩΤΙΖΕΙ ΤΟ ΝΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΣΑΣ ΜΕ......
ΦΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ.

Εδώ και καιρό το ....

μόνο που ακούω είναι ΓΚΡΙΝΙΑ.

ΚΡΙΣΗ,SIEMENS,ΔΙΑΦΘΟΡΑ είναι μερικά από τα πράγματα τα όποια δε μπορώ να καταλάβω . Δε με αγγίζουν.

Αγαπώ τη δουλεία μου γιατί δε την βλέπω σαν επάγγελμα αλλά ως λειτούργημα.
Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό.

Τυχερό που θα φυλάω Θερμοπύλες.

Τυχερό που έχω τη τιμή να υπερασπιστώ τη πατρίδα μου , όχι γιατί με αναγκάζουν αλλά γιατί αυτό πιστεύω πως είναι το σωστό.ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ κάθε μέρα.ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΑΙ κάθε μέρα.ΖΩ και ΑΝΑΠΝΕΩ για να βλέπω την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ να κυματίζει ψηλά στον Ελληνικό ουρανό .
Προσπαθώ να γίνω αντάξιος των προγόνων μας .

Άλλωστε ΄΄ΤΙΜΗ ΜΑΣ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ ΄΄

Είμαι αυτός που λέω τον εθνικό ύμνο και δακρύζω.
Είμαι αυτός που δεν πρόκειται ποτέ να κλέψω την πατρίδα μου .
Είμαι αυτός που θα έδινε με ευχαρίστηση τη ζωή του για τα ιερά αυτά χώματα .

Κυκλοφορώ ανάμεσα σας.
Ζω ανάμεσα σας .
Θα έδινα τη ζωή μου για εσάς .
Όμως είμαι ο ΄΄ αντιπαραγωγικός αχρείαστος ΄΄ για αρκετούς από εσάς .
Αλλά αυτό δε με νοιάζει , δε με αγγίζει ,όταν η πατρίδα με χρειαστεί θα είμαι εκεί .
Είμαι ένας ακόμα άγνωστος στρατιώτης της Ελλάδας και του Χριστιανισμού .
Είμαι ο Εύελπις του 21ου αιώνα .

Ένας 2ετης Εύελπις .


http://ksipnistere.blogspot.com/2011/03/blog-post_7531.html

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο παλικάρι μου τέτοιους Έλληνες χρειαζόμαστε

Ανώνυμος είπε...

ke otan sou poun ellina, oi sionistes na skotosis ke na skotothis, esi tha to kanis?

strepste ta opla stous esoterikous exthrous, opos provlepei ke to sintagma...

orea ola, alla i simea mou ke i simea sou, exei apomini ena adio pani na kimatizi se kseno kinoboulio...

eleftheria i thanatos, alla oxi thanatos tourkou-kitrinou-mavrou-prasinou, THANATOS TOU EXTHROU
pou otan oi polemoi telionoun, gela pano ke apo tous dio tafous, pou klene ke oi dio oi manes..

gkd

Ανώνυμος είπε...

εισαι ενας μαλακας ακομη....

Ανώνυμος είπε...

ΛΕΓΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΡΕ ΨΕΥΤΗ!!!! ΒΓΑΛΕ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΣΟΥ...

Ανώνυμος είπε...

Λιγο σουπα μας τα κανες ρε φιλε.Αφου δεν σε αγγιζουν τι μας λες.Κρατα τη ζωη σου.

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ 2:23 ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ;;;

Ανώνυμος είπε...

Οι πρόγονοί μας έλεγαν "είναι γλυκός ο θάνατος όταν είναι για την πατρίδα" Βέβαια αυτά είναι πολύ υψηλές έννοιες, δεν έχει κανένας την απαίτηση να τις καταλαβαίνουν όλοι!! Προσωπικά θα προτιμούσα να πεθάνω για κάτι ιερό και μεγάλο, παρά γιατί στραβοπάτησα κι έπεσα ή γιατί δεν πρόσεξα όταν περνούσα τον δρόμο!! Ο καθένας επιλέγει πως θα αξιοποιήσει ή θα χαραμίσει την ζωή του!! Μπράβο λεβέντη μου!!!