Tο αυθεντικό anti-ntp.net δεν έχει καμία σχέση με το anti-ntp.org

Η σελίδα μας είναι δεξιά Κάντε like
-------------------->>>>>>>>>>>>>>>>>>

Πέμπτη, 3 Φεβρουαρίου 2011

Ο ΑΝΝΙΒΑΣ ΑΡΤΕΜΗΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟ ΑΡΤΕΜΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΠΥΡΑΥΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ...



Ο θρυλικός κατασκευαστής των «Hannibal», ο Αννίβας Αρτέμης. Γιος του Ε. Αρτέμη που κατασκεύασε τους Προπολεμικούς Τηλεκατευθυνόμενους Πυραύλους για το Ελληνικο Πολεμικό Ναυτικό. 
Μιλάει πρώτη φορά, για την... ζωή και το έργο του. 
Ένας Έλληνας κατασκευαστής, ο μοναδικός, που κατάφερε να σχεδιάσει μια δική του πρωτότυπη, πρωτοποριακή και διαχρονική γάστρα ταχύπλοου σκάφους και να την κατοχυρώσει με διεθνή πατέντα!

Ερώτηση : Για να πω την αλήθεια νόμιζα μέχρι τώρα ότι Αννίβας ήταν το επώνυμό σας!
Αννίβας Αρτέμης : Αρτέμης είναι το επώνυμό μου (γελάει). Αννίβας είναι το όνομα που μου έδωσαν όταν με βάφτισαν. Αννίβας Αρτέμης εγώ, Απόλλων Αρτέμης ο αδελφός μου!
Ερὠτηση : Τώρα λοιπόν εξηγούνται όλα και, αφού σας βρήκα, μετά από τόσα χρόνια αναζήτησης, θέλω να σας ρωτήσω τόσα πολλά που δεν ξέρω από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω!
Α.Α. : Θα τα πούμε όλα, σιγά σιγά (γελάει). Τώρα έχω άλλωστε περισσότερο χρόνο, δεν με κυνηγάει πια η δουλειά…
Ερώτηση : Ωραία λοιπόν, ας ξεκινήσουμε τότε ξετυλίγοντας το κουβάρι απ’ την αρχή. Απ’ τις ρίζες σας.
Α.Α. : Ο πατέρας μου γεννήθηκε στην Ελλάδα το 1900, αλλά έφυγε μόνος του, σε ηλικία 14 ετών, και πήγε στη Γαλλία. Εκεί σπούδασε μηχανολόγος ηλεκτρολόγος και φυσικός.....

....Ευάγγελος Αρτέμης ποιος τον ξέρει;  Ανέκδοτα θα λέμε τώρα; Αφού έχουμε κρίση οικονομική και ΔΝΤ, τι μας ενδιαφέρει αν κάποιοι μας έκλεψαν ΠΡΟΠΟΛΕΜΙΚΑ τους τηλεκατευθυνόμενους πυραύλους; Ο Αρτέμης λοιπόν ήταν ένας μηχανικός που δούλευε σαν πολίτης στο Πολεμικό Ναυτικό προπολεμικά και ανέπτυξε τους τηλεκατευθυνόμενους πυραύλους κάθε είδους. Σπούδασε Ηλεκτρολόγος Μηχανολόγος στην Γαλλία και την Αυστρία και εργάστηκε στην Γαλλία, την Αγγλία και την Γερμανία. Σύμφωνα με τον Αρτέμη η ιδέα του ήρθε όταν μελετούσε τους Γερμανικούς βομβαρδισμούς του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου. Αφού ανέπτυξε συστήματα τηλεχειρισμού άρχισε το 1933 να εργάζεται στο Πολεμικό Ναυτικό με κρατική υποστήριξη. 

Τα πρωτότυπα δοκιμάσθηκαν με επιτυχία στην Σαλαμίνα το καλοκαίρι του 1938. Έκτοτε αγνοείτε η τύχη τους. Ο ίδιος έλεγε ότι δοθήκανε σε "ξένη δύναμη" και αρνήθηκε οποιαδήποτε περαιτέρω ανάπτυξη των ιδεών του. Στην φωτογραφία 7 βλέπεται την άδεια του Αρτέμη για την είσοδο του στο Α.Ζ.Φλεβών, όπου επέβλεπε και κατηύθυνε τα πειράματα. Αργότερα τον δίκασαν για "κατασκοπεία" επειδή ... έμπαινε στην απαγορευμένη ζώνη !!! 

Μεταπολεμικά το 1950 έφτιαξε μια βιοτεχνία στην Χαλκίδα και έφτιαχνε ένα χρώμα-primer για καράβια. Αυτό μπορούσε να κατασκευασθεί με υλικά που υπάρχουν μόνο στην Ελλάδα. Ήταν το τέλειο χρώμα-primer γιατί το περνούσες μόνο μια φορά και για την διάρκεια της ζωής του πλοίου δεν χρειαζόταν άλλο βάψιμο και το κυριότερο δεν έπιανε φύκια και στρείδια που μειώνουν την ταχύτητα και είναι το μόνιμο πρόβλημα των πλοίων. Φυσικά δεν θα τον αφήνανε, έτσι τον κατέστρεψε κάποια εθνική μας τράπεζα. Φήμες μην ακούτε, δεν κάνουν τέτοια πράγματα οι τράπεζες μας, πα πα πα !

Το Αντιαεροπορικό Άρτεμις το θυμάστε; Αν είχε προωθηθεί όπως έπρεπε με μερικά τέτοια σκόρπια στον Ελληνικό χώρο δεν θα περνούσε ούτε κουνούπι εναέρια. Που κατέληξε; Στο Ισραήλ λένε οι γνωρίζοντες, περίεργο, πα πα πα κουτσομπόληδες !

2

Το 1968 φτιάχνει το σκάφος Hannibal με το τελειότερο υδροδυναμικό σχήμα στον πλανήτη. Φτιάχνονται κάπου 5 δοκιμαστικές τορπιλάκατοι με κόντρα πλακέ θαλάσσης μήκους 25 μέτρων. Είχαν Γερμανική μηχανή που ήταν τοποθετημένη κάτω από το επίπεδο της θάλασσας. Επίσης δεν είχαν τορπίλες, αλλά 4 ΠΑΟ (πυροβόλα άνευ οπισθοδρομήσεως) των 105 mm, προσέξτε Ελληνικής κατασκευής, με την βοήθεια της ΧΡΩΠΕΙ. Το σκάφος ήταν STEALTH δηλαδή αόρατο στα ραντάρ. Έπλεε με 60 μίλια σε φουρτούνα και έβαλε με τα ΠΑΟ με ηλεκτρομηχανικό σύστημα σταθεροποιήσεως. 

Επειδή κατάλαβε ότι θα το πουλούσαν και αυτό δεν έδωσε τα σχέδια. Υπολόγιζε ότι με 25 -50 τέτοια σκάφη (κωμικού κόστους για το δημόσιο), αν τολμούσε να περάσει ο Τουρκικός στόλος σε λίγη ώρα ολόκληρος θα ήταν στον βυθό, η και όποιος άλλος στόλος ! Θυμηθείτε stealth, 60 μίλια με φουρτούνα και αρκετές βολές ΠΑΟ το λεπτό, σε λίγα λεπτά οι επίδοξοι εισβολείς, θα κάνανε παρέα στα σφουγγάρια. Σας κάνει εντύπωση ότι και αυτό θάφτηκε; Γιατί; Αφού ασχολείστε με την πολιτική και ψηφίζετε πολιτικούς που σας πουλάνε στεγνά και προσπαθείτε να "περνάτε καλά", βλέπετε mundial κλπ, ε μην έχετε παράπονο για αυτά που έρχονται. Το ΔΝΤ είναι το λιγότερο.

Μπορούσα να σας γράψω και άλλα, ποιο το όφελος; Θα καταλάβετε; Η θα φλυαρείτε μόνο; 

Τέλος πάντων ο Αρτέμης πέθανε στις 12 Μαΐου 1980 από μαρασμό, από τις συνεχείς διαρρήξεις του σπιτιού του, από ..... Ας είναι αιώνια η μνήμη του. 

3

5

7

7.3

9

http://kardimos.blogspot.com/2010/10/blog-post_5556.html

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι να πουμε αυτα συμβαινουν οταν η χωρα κυβερνατε απο μυγαδες Την ευφεβρεση του τροχου χωρις αξονα την ξερετε? Την εκανε ΕΛΛΗΝΑΣ φοιτητης πριν 15 περιπου χρονια στην Ιταλια την πηραν πρωτα οι Ιταλοι μετα οι Ιαπωνες και τωρα την εχουν οι Αμερικανοι. θα την βγαλουν αργοτερα για δικιτους

Ανώνυμος είπε...

Γιατι νομιζω οτι αυτα τα χω ξαναδιαβασει και για τον Γκιολβα?

Ανώνυμος είπε...

Aλλος ένας έλληνας επιστήμονας που πήγε στράφι και χάθηκε με τις φιλοτιμες πρασπάθειες των πολιτικάντηδων μας! Εχω μια ερώτηση παιδιά προς πάσα κατέυθηνση και σε όποιον μπορει να μου απαντήσει τκμηριωμένα...το Α/Α ΑΡΤΕΜΙΣ 30 ΔΕΝ ΗΤΑΝΕ ΠΑΤΈΝΤΑ ΤΟΥ Γεωργίου Γκιόλβα και λίγο πιο μεταγεμέστερα? Δηλ. μετα τον Β' Π.Π....Και για το οποίο ξέρω και εγώ το ίδιο δηλ. οτι μας πουλήθηκε απο το Ισραηλ αργότερα σαν "δικιά" τους.