Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Σκάι.... Σόρος ......... και μεγαλοοικογένειες





3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Kάτι μου βρωμάει με αυτό το κόντρα channel, λέει πολλά πράγματα που δεν λένε άλλα κανάλια έως εδώ καλά, άλλα! μήπως όμως αυτό το κανάλι δεν εκπροσωπεί και τα καλύτερα και θέλει να παραπλανήσει τον κόσμο κάπου αλλου; κατά μεγάλη τύχη βεβαια ο Τέρενς Κουίκ είναι Αμερικανοεβραϊκής καταγωγής ο πατέρας του ήταν ο Ρίτσαρντ Κουίκ που ήταν εβραίος, δεν ξέρω ας μη τα μασάμε όλα! Ο Βελόπουλος πάντως είναι εξαιρετικός για μένα, αλλά κατί δεν μου πάει καλά.

Ανώνυμος είπε...

Μόνο εδώ ακούγονται αυτά τα ονόματα.....όλα τα άλλα media κάνουν σαν να μην υπάρχουν...έτσι τους καθιστούν αόρατους και μπορούν και κάνουν τις δουλειές τους....ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΚΑΤΙ...ΟΤΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ...ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ...ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ....ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ.

elpidab είπε...

@8:29
Κοίτα, εμένα δε μου βρωμάει κάτι γιατί έχω την κακή συνήθεια να ελπίζω.Όμως επειδή μου ήρθε κι εμένα η ίδια φλασιά περί kontra channel κι επειδή κάποιος που ξέρω δεν εκτιμά τον Κουίκ (δεν ξέρω γιατί) προτιμώ να έχω στο πίσω μέρος του κεφαλιού μου ότι κι αυτοί μπορεί να είναι φιάσκο (ως προς το τώρα πάντα, όχι ως προς το παρελθόν του καθενός...), έτσι ώστε να μην εκπλαγώ - ν' απογοητευτώ μόνο...
Όσο για τους βουλευτές που μιλούν (καμμένος,κανέλλη,βελόπουλος κτλ- ακόμα κι ο γεωργιάδης :-Ρ...) καλό είναι που μιλούν και μπράβο τους που αν και βολεμένοι ασχολούνται και τα λένε.Στο χέρι μας είναι όσων τους ακούμε να αντιδράσουμε.Αυτοί δεν μπορούν (;) να κάνουν κάτι παραπάνω και που τα λένε και προσπαθούν να μας ξυπνήσουν (ελπίζω...) τους ευχαριστούμε...Η ώρα να ξεσηκωθούμε έχει έρθει κι όσο πάει πλησιάζει η ώρα του "τώρα είναι αργά"...