Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

Κόμμα δικό μου είναι ένα και χρώμα έχει γαλανόλευκο…



Το άρθρο που ακολουθεί είναι σχόλιο αναγνώστη σε άρθρο.
ΒΡΑΧΟΣ
Oι ενστάσεις ορισμένων, μερικώς σωστές και μερικώς άδικες.Βλέπετε υποστηρίξαμε ορισμένοι την – αυτονόητη για εμένα – στάση του Τζαβάρα.
Μας κατηγορούν για κομματόσκυλα-προφανώς δεξιά- γιατί υποστηρίξαμε τον συγκεκριμένο βουλευτή και λοιδωρήσαμε το αγλάϊσμα της αντικειμενικής δημοσιογραφίας, την Τρέμει…Όταν υποστηρίξαμε την στάση της Σακοράφα, πάντα με ενστάσεις, είμαστε και.....

εκεί κομματόσκυλα; Όταν υποστηρίξαμε την στάση της Λιάνας, πάντα με ενστάσεις, είμαστε και εκεί κομματόσκυλα; Αριστερά , του ΚΚΕ, τι στα κομμάτια κομματόσκυλα είμαστε εδώ μέσα τελικά.
Πετάει ο κάθε πικραμένος και με το δίκιο του πικραμένος από την κατάσταση της πολιτικής σήμερα, μια κουβέντα και έτσι – αν δεν συμφωνείς με τον πικραμένο – είσαι κομματόσκυλο…
Αν δεν ήταν απλώς γελοίο, θα ήταν απλώς ύποπτο…
Λοιπόν ωμά. Τα καθίκια που κυβερνούν δεν είναι κάποιου κόμματος οπαδοί και εμείς αντίθετοί τους λόγω ιδεοληψίας και ιδεολογίας.
Τα καθάρματα που κυβερνούν  – τώρα, όχι πριν 1,2,3,4,5,6,7,8,9 χρόνια – είναι μέλη συμμορίας που σκοπό έχουν το κακό των πολιτών της Πατρίδας και το κακό της Πατρίδας. Τελεία και παύλα. Και επειδή μερικοί όσο και να μας λέτε κομματόσκυλα, δεν θα σταματήσουμε να το φωνάζουμε, συνεχίστε να μας λέτε ότι θέλετε. Στα παπάρια μας. Κόμμα δικό μου είναι ένα και χρώμα έχει γαλανόλευκο. Κόμμα μου είναι η Ελλαδάρα μου, και όποιος την πειράξει θα του ξεσκίσω ότι του έχει απομείνει από τις πολυπολιτισμικές του “παρέες”. Κατανοητό;
Άντε χαϊβάνια. Στα αυτονόητα κολλάτε. Ναι η ΝΔ έχει κάνει εγκλήματα, το ΚΚΕ έχει κάνει εγκλήματα, το ΛΑΟΣ έχει κάνει εγκλήματα, το Σύριζα έχει κάνει εγκλήματα, όλοι όσοι έχουν κάτσει σε θέσεις κυβερνητικές έχουν κάνει απίστευτα εγκλήματα και λάθη και πρέπει να καταδικαστούν και να τιμωρηθούν αδιακρίτως και χωρίς έλεος.
Η συμμορία που λέει ότι κυβερνά, έχει διαπράξει ΠΡΟΔΟΣΙΑ και δεν πρέπει απλώς να τιμωρηθεί, μαζί με τους απολογητές της.
Πρέπει να εξαλειφθεί. Τελείως. Να χάσει το φως από τα μάτια της και να πάει στα Τάρταρα. Δια παντός.
Μεχρι να γίνει αυτό, κάθε καρφί που μπαίνει στο “φέρετρο”, καλώς δεχούμενο, από όπου και αν προέρχεται.
Αν χρειαστεί να γίνω κομματόσκυλο για να απαλλαγεί η Πατρίδα από αυτήν την συμμορία, γρήγορα, θα γίνω και αναρχοκομουνιστής, μαρξιστής,λενινιστής, ακροδεξιός,χουντοδεξιός, βασιλικός και ότι “κομματική” ταμπέλα θέλετε, βάλετε.
Έλληνας είμαι και θα είμαι μέχρι να βγει η ψυχή μου.Και όποιος πειράζει την Μάνα μου δεν τον ρωτάω από ποιο κόμμα είναι…
Του πίνω το αίμα…
http://olympia.gr/2011/01/21/κόμμα-δικό-μου-είναι-ένα-και-χρώμα-έχει/

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΣΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙΣ ΚΑΘΕ ΣΕΒΑΣΜΟ. ΚΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ "ΜΠΡΑΒΟ" ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΣΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΩΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΦΥΠΝΙΣΤΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ...