Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Πατριώτες vs θολοκουλτουριάριδων..


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν φίλοι μου.
Δέν είμαστε ρατσιστές...ΜΑΚΑΡΙ ΤΟ ΛΕΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ
Η Ελλάδα να είχε να ταίσει όλο τον κόσμο δυστυχώς δέν μπορούμε.
Ο ΦΡΑΧΤΗΣ δεν θα μπεί σε όλον τον Νομό Έβρο που τα ΜΜΕ λένε συνέχεια έβρο και έβρο για να δημιουργήσουν την εντύπωση οτι ο έβρος είναι το κακό παιδί το κακό παρακλάδι της Ελλάδος.
Θα μπεί στην Βυσσά στα (Χερσαία) σύνορα με την τουρκία μήκους 12.5 χιλιομέτρων.
Μακάρι να έμπενε σε όλο τον Έβρο
ΠΑΙΔΙΑ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Δέν έχουμε εμείς εδω πάνω και γι'αυτό σταματήστε όλοι να τρελένεστε με τα σύρματα έχω βαρεθεί να πέρνω τηλέφωνω την αστυνομία να έρθει να τους μαζέψει έξω απο το σπίτι μου έχω βαρεθεί να μου χτυπάνε το κουδουνι μετανάστες κάθε βράδυ τους δίνω να φάνε κουβέρτες να ζεσταθούνε τη άλλο να κάνω?
Και αυτοί που είναι αντίθετη με τα σύρματα να πάρουνε τους μετανάστες σπίτι τους...

Ανώνυμος είπε...

Eγω λεω το εξης, εστω οτι εμεις ειμαστε ρατσιστες, λοιπον εσεις που δεν ειστε παρτε τους στα σπιτια σας....
Εχω βαρεθει στο χωριο που μεγαλωσα απο μικρο παιδι ελευθερος κ διχως φοβο, τωρα τα βραδια να συνταντω μεθυσους Μαροκινους Πακιστανους και Βουλγαρους....

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΙΩΣΕ Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΣΚΟΥΣ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝ ΤΑ ΝΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.