Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Ιδιωτικές συγκοινωνίες προτείνει η Ντόρα


anti-ntp:  Στα χνάρια του πατέρας της Nτορούλα. Τα ΜΜΜ είναι κοινωνικό αγαθό , πρέπει να υπάρχουν εξισώσεις που σχετίζονται με το ανθρώπινο πρόσωπο του κράτους και όχι πάντα με το κέρδος. Πρόκειται για μια καθαρά νεοφιλελεύθερη πρόταση άσχετα αν η ίδια αποποιείται συνεχώς αυτή την ταμπέλα


"Βόμβα" από την Ντόρα Μπακογιάννη εν μέσω κινητοποιήσεων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Προτείνει το άνοιγμα του κλάδου στην ελεύθερη αγορά με τη συμμετοχή ιδιωτών. 

Την πρόταση διατύπωσε με δήλωσή του ο εκπρόσωπος Τύπου της Δημοκρατικής Συμμαχίας Γιάννης Οικονόμου ο οποίος τόνισε χαρακτηριστικά:
«Οι αστικές συγκοινωνίες που αρμόζουν σε μια πολιτισμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα, απαιτούν ανασχεδιασμό του δικτύου, δραστική μείωση του κόστους, επικέντρωση στην ποιότητα, άνοιγμα στον ανταγωνισμό και τους ιδιώτες. Αντί γι’ αυτά οι Αθηναίοι εισπράττουν αυξήσεις από την κυβέρνηση και απίστευτη ταλαιπωρία από τις συντεχνίες».
Είναι η πρώτη φορά μετά από το 1992 που η κυβερνηση του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη επιχείρησε την ιδιωτικοποίηση της τότε ΕΑΣ (μπλε λεωφορεία) που πολιτικό κόμμα μιλά ευθέως για απελευθέρωση του κλάδου των συγκοινωνιών. Η προηγούμενη προσπάθεια ξεκίνησε απο τον κ. Μητσοτάκη ο οποίος είχε προειδοποιήσει για τις "μαύρες τρύπες" στα ταμεία των συγκοινωνιών και είχε προχωρήσει στη δημιουργία των ΣΕΠ. Η μεταρρύθμιση δεν προχώρησε ποτέ καθώς οι αντιδράσεις ήταν έντονες και οι σκηνές που είχαν διαδραματιστεί στα αμαξοστάσια της οδού Πειραιώς και στην Πλατεία Ομονοίας είχαν κάνει τον γύρο του κόσμου.