Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

H επιστροφή μου στην Αλήθεια της Ορθοδοξίας


Aπο μικρό παιδί χωρίς να έχω σπουδαγμένου Θρησκευόμενους γονείς με απασχολούσε το θέμα της ύπαρξης και του θανάτου πολύ έντονα. Ρωτούσα διάφορα τους γονείς πως ήρθα στην ζωή και λοιπά ερωτήματα και έψαχνα να βρω μια αλήθεια για τον επίγειο κόσμο τούτο μιας και μέσα μου γνώριζα ότι ήταν μάταιος αφού ο θάνατος τον σταματά. Πάντα ενώ χαιρόμουν για πράγματα είχα μια πικρή γεύση μέσα στην καρδιά μου που δεν μπορούσα να την αναπληρώσω  με τίποτα. Μόνο η γιαγιά μου προσευχόταν και πήγαινε εκκλησία και μάλιστα την έβριζα πολλές φορές σαν αντιδραστικό παιδί που ήμουν (τρομάρα μου!).

Δευτέρα λυκείου έμεινα θρησκευτικά διότι ο Θεολόγος δεν μου απαντούσε σε ερωτήματα που είχα για την πίστη και γενικά για την αλήθεια. Τότε ίσως και λίγο ποιο πριν είχα..... τεράστια πνευματική πτώση. Αρχικά άθεος και υλιστής έπειτα άθρησκος (απλά ότι υπάρχει Θεός γενικά σαν Ον) και μετά ήθελα αυτή την αθρησκειά αλλά πίστη μεν στο Θεό να την ακουμπήσω κάπου αλλά και να μάθω τι συμβαίνει τελικά για να ηρεμήσω μέσα μου και στράφηκα σε διάφορες καταστάσεις μέσο Θρησκειών και αιρέσεων.
Πήγα σε Γνωστικούς , αστική προβολή κλπ, διαβάσματα βουδισμούς, Αρχαίο Φιλοσοφίες  και αργότερα Θεοσοφία. Ιδιαίτερα στην Θεοσοφία που πήγα θυμάμαι ότι όταν με ρώτησε ο (και καλά) δάσκαλος εκεί αν νιώθω ότι υπάρχει καρδιά στον χώρο του είπα « Όχι μόνο δεν υπάρχει καρδιά εδώ μέσα αλλά κάτι με τραβάει και να φύγω από δώ». Εκεί μαθαίναμε για αρχαίους φιλόσοφους (μια χαρά μέχρι εδώ) αλλά περισσότερο για Θεοσοφία μετενσάρκωση και άλλα τέτοια κουλά. Μάλιστα μας είπαν ότι η διδασκαλία θα τελειώσει σε επόμενη ενσάρκωση ! Οσο για την ιέρεια της Θεοσοφίας ; η Μπλαβάτσκυ που όπως την βλέπετε στο πρόσωπο μόνο όμορφα συναισθήματα δεν σου έρχονται στο μυαλό. 


Αφήστε που η Θεοσοφία έχει στενές σχέσεις με Μασονία αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Η σχολή αυτή λέγεται «ΝΕΑ ΑΚΡΟΠΟΛΗ» ο γνωστός φιλοσοφικός οργανισμός.
 Ενώ βρισκόμουν σε απελπισία και έλεγα ότι δεν μπορεί ποια τελικά είναι αλήθεια της ζωής του θανάτου κλπ . Μέσα σε 2 -3 μέρες μου ήρθε ένα βιβλίο από 3 συγκεκριμένους ανθρώπους χωρίς να γνωρίζονται μεταξύ τους μάλιστα ο ένας εξ αυτών είναι και blogger ο Νίκος Διακογιάννης (ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΙΚΟ! Και Ευχαριστώ !). Το βιβλίο λέγεται « Οι Γκουρού ο Νέος και ο Γέροντας Παϊσιος» εκεί λοιπόν τα είδα όλα ! Δεν σας λέω τίποτα αν δε το διαβάσετε αξίζει πραγματικά μιλάμε για θησαυρό!
Άρχισα το διάβασμα την προσευχή και τότε κατάλαβα και ένιωσα ότι η Αλήθεια και ο ήλιος από μικρό με καλούσε αλλά εγώ τους γύριζα την πλάτη. Δεν μιλάμε φυσικά για τον αόρατο πόλεμο που είχα οταν επέστρεψα αλλά αυτό ειναι άλλη ιστορία. "Ο πονηρός σε χτυπά στο ασθενές σημείο καρδιάς και συνείδησης ανελεητα" Πήγα βρήκα πνευματικό, έκανα εξομολόγηση για να βγάλω την σαπίλα μου και ξεκίνησα το ταξίδι μου και το συνεχίζω με οδηγό το Κύριο Υμών Ιησού Χριστό τον αναστημένο και  ενσαρκωμένο Θεό λόγο και Θεάνθρωπο μέσο των αχράντων και επουρανίων μυστηρίων διαμέσου των πνευματικών κανόνων. Θυμάμαι ο πνευματικός χωρίς να με ξέρει καλά μου είπε ότι για την επιστροφή σου πρέπει κάποιος  έπρεπε να προσεύχεται στο σπίτι και τότε θυμήθηκα την γιαγιά που σας ανέφερα στην αρχή.  
Τι να πούμε για τον θησαυρό της Αλήθεια μέσου της Ορθοδόξου Πίστεως. Εκατομμύρια μάρτυρες διαμέσου τον αιώνων, Άγιοι με θαύματα και ιάσεις ακόμα και σήμερα  Για το Άγιο Φως που ακόμα και όταν απαγόρευσαν σε ‘Έλληνα Ορθόδοξο Πατριάρχη να εισέρθει στο Ναό έπεσε κευρανός έσκισε την κολώνα και το Φως βγήκε!

Ή κολόνα αυτή, ραϊσμένη μέχρι σήμερα, δείχνει τήν αλήθεια τής Ορθοδοξίας! 

  ο Ανεστημένος Κύριος , τα θαύματα των θαυμάτων δείτε την Αγία Θεοδώρα που επιστήμονες σήκωσαν τα χέρια ψηλά στο Μέγα θαύμα με τα 17 δέντρα χωρίς ρίζες!



 για να μην πούμε για το πόδι της Αγίας Άννας στο Άγιο όρος που έχει θερμοκρασία 36 βαθμών δηλαδή σαν να είναι ζωντανό που και εκεί όσοι επιστήμονες το εξέτασαν σήκωσαν τα χέρια ψηλά, 






και φυσικά τα μυστήρια που μας ετοιμάσουν μυστήρια για την επουράνια Βασιλεία του Θεού και πολλά άλλα που για να τα πώ θα ήθελα όλο το server τουblogger.com.
Εδώ  δεν μιλάμε για φιλοσοφία, αλλά για την αλήθεια δια μέσου του δημιουργού Ιησού Χριστού. Δεν ήταν η ανάγκη να πιστέψω κάπου ήθελα να βρώ την αλήθεια για τον κόσμο αυτό και τον επόμενο αλλά όχι με την έννοια την φιλοσοφική ή την θεωρητική αλλά την πραγματική.

Η Ορθοδοξία κατέχει την Αλήθεια για το πρίν το μετά και το άυριο των ψυχών και γενικά του κόσμου κτιστού και άκτιστου. Καλές είναι οι φιλοσοφίες αδερφοί μου αλλά δεν σώζουν μην ξεχνάμε τι είπε ο Κύριος «Μάταιοι οι Λογισμοί των σοφών»  καθώς και οι  Άγιοι Πατέρες 
« Η εμπειρία του ακτίστου φωτός 
με κτιστές λέξεις δεν περιγράφεται»


Δείτε κάποιες εικόνες από κοιμήσεις μοναχών η αλήθεια κραυγάζει από μόνη ΤΗΣ! 
και όμως είναι νεκροί !






Ο ΛΟΓΟΣ ΣΑΡΞ ΕΓΕΝΕΤΟ



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σε ευχαριστουμε για την καταθεση ψυχης που εκανες.Τα ιδια περιπου περασα και εγω σε μια αναζητηση της αληθειας η οποια και ειναι η ορθοδοξια.Ποσο τυφλοι ειμαστε οταν εχουμε την απαντηση μπροστα στα ματια μας..Επισης να προτεινω για αναγνωση το βιβλιο Η Ορθοδοξια και η θρησκεια του μελλοντος του αειμνηστου Ιερομοναχου Σεραφειμ Ροουζ .Ενα βιβλιο συγκλονιστικο και προφητικο.

Ανώνυμος είπε...

Καλη Μετανοια.Καλο Παραδεισο.ΣΔ