Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ...ΔΙΕΓΡΑΦΕΙ BLOG ΠΟΥ ΕΒΑΖΕ ΑΡΘΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΟΥ Μ. ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ


Γεια σας φίλοι μου!!!!
Επικοινωνώ μαζί σας σήμερα για να σας εκθέσω ένα θλιβερό και ταυτόχρονα ανησυχητικό γεγονός που μου συνέβη....
Της τελευταίες 5 μέρες μέσα από το blog μου που έβγαινε στην διεύθυνση http://dimithliop.blogspot.com/ δημοσίευα απόψεις και αναδημοσίευα άρθρα που είχαν να κάνουν με την ίδρυση από τον μεγάλο Μίκη Θεοδωράκη "ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ "ΣΠΙΘΑ" το οποίο καλεί τούς πολίτες με δυο λόγια σε ανυπακοή και σε αγώνα κατά του μνημονίου.

Μπορεί πολύ η όλοι εσείς να διαφωνείτε με της θέσεις του Μίκη, έχετε όλο το δικαίωμα ακόμη και να διαφωνήσετε φωναχτά, δεν έχει κανένας το δικαίωμα να σας φιμώσει και να μην έχετε την δύναμη να διαφωνήσετε.

Εμένα φίλοι μου ομως με φίμωσαν.....
Σήμερα στης 11:10 το blog έπαψε να λειτουργεί το διέγραψαν....ΠΟΙΟΙ;;;; Αυτοί που μας έκοψαν μισθούς και συντάξεις προσπαθούν τώρα να μας κόψουν και την γλώσσα;;;Μήπως ζούμε μια νέα δικτατορία με ξυλοδαρμούς (Διαγραφή και επιθέσεις σε ιστοσελίδες) και λογοκρισία;;;

ΕΕΕ ΟΧΙ!!!!

Δε επιτρέπω στον εαυτό μου τα λάθη που έκανε ο πατέρας μου και μας έφερε μια χούντα να τα κάνω και εγώ....Εγώ θα αγωνιστώ κατά αυτής της νέας τάξης πραγμάτων που πάνε να εγκαθιδρύσουν στην πολύπαθη πατρίδα μας....

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η ΧΟΥΝΤΑ του πα_ΣΟΚ.Δέν θα περάσει..ΕΝΑ (1) μπλοκ θα ΚΛΕΙΝΟΥΝ , ΕΚΑΤΟ (100) θα ΑΝΟΙΓΟΥΝ..