Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Ακτιβιστική πρωτοβουλία από αναγνώστη, στον τηλεοπτικό Αντέννα.


Anti-ntp:Εύγε!!!! Αλλα τσάμπα η ταλαιπωρία.. έπρεπε να πας στον εισαγγελέα κατευθείαν!!

Σημερα σας γραφω για το θεμα της Ελληνικης Σημαιας.
Πηρα τηλεφωνο στον αντ1,και μιλησα με καποια υπευθηνη και μου ελεγε τα κλασικα οτι ειναι 
δηλαδη ενα σχεδιο και οχι η Ελληνικη σημαια.Της απαντησα αν μπορω να παω στο καναλι και να μιλησουμε απο κοντα και να κανω την καταγγελια μου εκει. Μου απαντησε ΝΑΙ.
Ετσι λοιπον πηγα.Στην είσοδο....

μιλησαμε με τον security,την πηρε τηλεφωνο και ειπε οτι ειταν σε συμβουλιο,αλλα και να μην ειταν παλι δεν μπορει να μιλα με τον καθενα τηλεθεατη.Ειπε οτι ισως οταν τελειωνε το συμβουλιο να ερχοταν η γραμματεας της να κανω την καταγγελια μου.Ρωτησα τον security,τι ωρα τελειωνει το συμβουλιο και ειπε μπορει και το βραδυ.Εγω ειμουν εκει στις 14¨30.Οποτε μου ειπε ψεματα οτι μπορω να παω και να μιλησουμε. Αλλα απαντησα οτι θα περιμενω ολο το βραδυ και δεν το κουναω απο εκει,γιατι προκειται για το Εθνικο μου συμβολο.Εκανα βολτες,και μετα απο μια ωρα φανηκε ενας υπευθυνος,δεν ξερω τι υπευθυνος ειταν,γιατι το καταλαβαν οτι δεν μπορουσαν να με ξεφορτωθουν με μαλακιες.Μου ειπε θα παει να τυπωσει το επιμαχο σχημα.Οταν ξαναγυρισε ειπε οτι δεν μπορουσε να το βρει και να το τυπωσει,και μου εδωσε το τηλεφωνο το οποιο ειχαξανακαλεσει το πρωι για να κανω την καταγγελια μου.Δηλαδη μια απο τα ιδια.Φυσικα και ξερουν οτι κανουν παραποιηση εθνικου συμβολου.Θελω να δω την Κυριακη το βραδυ θα ξαναβγαλουν το βδελιγμα?
Παρακαλω αναρτηστε το

Φιλικα
Ιωαννης



http://olympia.gr/2010/11/09/ακτιβιστική-πρωτοβουλία-από-αναγνώσ/