Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2010

Ομάδες ενάντια στο μνημόνιο-ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ



Η κολλητή μου η Ιωάννα μου έστειλε το πρωί αυτό το μήνυμα:
Θέλω να πάω Παρίσι.... Μ@λ@κ@, δεύτερη βδομάδα συνεχόμενων απεργιών, δεν δουλεύει τίποτα!!!
Και όλα αυτά γιατί τους αυξάνει δυο χρόνια το όριο συνταξιοδότησης, 3.5 εκ κόσμος στον δρόμο σε όλη την Γαλλία…
Αυτά είναι συνδικάτα!!


Καιρό τώρα θέλω να γράψω για το θέμα, δεν αξιώθηκα. Σαν να ήρθε η ώρα του.
Δεν θα μείνω στα συνδικάτα, τα οποία είναι γνωστόν τοις πάσι ότι είναι ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ (με την μοντέρνα μετάφραση της λέξης, αυτή που.....
μας δίδαξε το ΠΑΣΟΚ). Θα ασχοληθώ μόνο με τις ομάδες, συλλόγους, ενώσεις, συνομοταξίες -βάλε ό,τι όνομα. Θα αναφερθώ σε όλους αυτούς οι οποίοι έφτιαξαν κάτι (μια κλίκα) ενάντια στο μνημόνιο.
Μόνο εγώ, συμμετέχω σε 10 (δέκα) από δαύτες. Έχω πάει σε όλους, στις μαζώξεις τους. Κάθε φορά ερωτώ, τι κάνουμε; Έχω και προτάσεις (φυσικά), λίγο extremeπάντα (είναι αλήθεια), αλλά τουλάχιστον έχω. Μόνο εγώ. Κανείς άλλος. Δεν έχει πέσει στο τραπέζι ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΚΙΝΗΣΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ.
Ποιος είναι ο λόγος; ΟΛΟΙ περιμένουν να μαζευτεί ο κόσμος ΚΑΙ ΜΕΤΑ, αφού δουν ότι είναι πολλοί, ΤΟΤΕ θα οργανώσουν κίνηση…….
Μάλιστα.. Απλή ερώτηση, αφού οι ομάδες που έχουν δημιουργηθεί ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΚΟΠΟ είναι άπειρες, πώς θα γίνει η μάζωξη του κόσμου; Όλοι τον ψάχνουν (τον κόσμο) στις συγκεντρώσεις τους, μα είναι στους άλλους φίλε μου οι υπόλοιποι, στους άλλους ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΚΟΠΟ.
Άλλη απλή ερώτηση, αν εγώ (ο οποιοσδήποτε) θέλω να αντιταχθώ στο καθεστώς, γιατί να μην ψάξω να βρω ποιοι άλλοι αντιτάσσονται και να ενταχθώ, παρά αποφασίζω να δημιουργήσω ΕΞ ΑΡΧΗΣ μια νέα ομάδα; Ξέρεις γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί ΟΛΟΙ βρίσκουν κάτι (μία λεπτομέρεια) για να διαφωνήσουν ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ, που δημιουργήθηκαν για τον ΙΔΙΟ σκοπό!!!!
Ε, να απαντήσω κι εγώ ως «κόσμος» ότι σε ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ έχω βρει τις ΑΠΕΙΡΕΣ λεπτομέρειες για να διαφωνήσω. (Και αυτός είναι ο λόγος που σας ακολουθούν κάποιοι και όχι όλοι. Στους υπόλοιπους δεν γουστάρουν κάποιες λεπτομέρειές σας -σε όλους σας αναφέρομαι).
Και μην κοιτάς εμένα, εγώ διαφέρω λιγάκι, γιατί δεν μένω στις λεπτομέρειες, μένω στο γεγονός ότι έχουμε τον ίδιο εχθρό. Όμως κι εγώ πλέον δεν μπορώ να είμαι σε ΟΛΟΥΣ σας (έλεος), να πηγαίνω από συγκέντρωση σε συγκέντρωση. Αν θέλετε να με έχετε (εμένα και τον «κόσμο») βρείτε τους υπόλοιπους «ομαδάρχες» και ενωθείτε επιτέλους!!!!!!
Και έρχομαι τώρα στο βασικό πρόβλημα αυτού. Επειδή ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙΤΙΠΟΤΑ δείχνει ο Έλληνας άβουλος που τρώει το αγγούρι και το ευχαριστιέται κιόλας.
ΜΑ ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ; Με ποιον τρόπο να το παλέψει; (που έχετε το θράσος και τον κρίνετε κιόλας). Να κάνει ό,τι π@π@ρι@ κάνω εγώ, να διαμαρτύρεται μόνος του στη βουλή, να καταγγέλλει μόνος του το σύστημα, να βγει μόνος του στον δρόμο και να γκαρίζει;
ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ρε ‘σεις.
Αν θέλετε να μείνετε βουβοί έχετε το ελεύθερο, ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΓΙΑ ΑΠΡΑΞΙΑ.
ΕΣΕΙΣ ΦΤΑΙΤΕ. ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΗ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ ΤΡΩΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΜΑΠΑ.
Στεφανία Λυγερού
Υ.Γ. Και δεν ζηλεύω καθόλου τους Γάλλους, εμείς μία κουβέντα θα πούμε. Δεν θα χρειαστεί δεύτερη!!


http://kostasxan.blogspot.com/2010/10/blog-post_3943.html