Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Ποθεν αισχος και παλι


Anti-ntp:ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΣΙΚΩΝΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑΣΝΙΚΟΦ... ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ Ο ΠΑΡΑΜΙΚΡΟΣ ΟΙΚΤΟΣ!!!



Ζουμε σε ενα κοσμο μαγικο,με φοντο την Ακροπολη,τον Λυκαβητο ελεγε ενα παλαιοτερο τραγουδι,τι να το κανεις το φοντο ομως οταν το κυριως θεμα βρωμαει και ζεχνει?

Ηρθαν παλι οι πτωχοι κοινοβουλευτες και κατεθεσαν το ποθεν αισχος τους οπως καθε χρονο,και οποιος διαβαζει,με ανοιχτα τα ματια κανει και τις ακολουθες σκεψεις....
.Γιατι και εγω να μην εχω τοσες χιλιαδες ευρω στον τραπεζικο μου λογαριασμο?
Γιατι και εγω να μην εχω σπιτια 360 τετραγωνικων αλλα να ζω σε γκαρσονιερες και δυαρακια με νοικι?
Γιατι και εγω να μην εχω σκαφη,μαρκα,δολλαρια,λιρες,ομολογα,μερισματα,και το κυριωτερο απο ολα......

Καταθεσεις σε αλλες χωρες αγνωστες,σε ονοματα συγγενων η δικα μου,εκει να βαζω οτι μου περισσευει,και μου περισσευουν πολλα,εξ'αλλου απο τις μιζες βρηκαν μονο τα 400 χιλιαρικα τα αλλα δεν μπορει σε καποιους λοιγαριασμους εξωτερικου ειναι κρυμενα.

Μα αν ειμαστε σοβαροι και δεν κοροιδευομαστε,ειναι δυνατον τοσα δις μιζες να ηταν ολοι τοσο ηλιθιοι να τα ειχαν σε καταθεσεις στην Ελλαδα?

Και τελικα μιας και ηλιθιοι ειμαστε σαν λαος και γελοιοι σαν εθνος το ερωτημα δεν ειναι .....τι εχεις,αν το κερδισες με την εργασια σου με γεια σου με χαρα σου.

Το ερωτημα ειναι.......πως το αποκτησες.

Και μερικα απο οσα εχουν δεν τα αποκτας ετσι.

Και τελειωνει το τραγουδι....

Η ζωη σου να το ξερεις ειναι επικυρηγμενη
Να πεθαινεις για την Ελλαδα ειναι αλλο...
κι'αλλο εκεινη να σε πεθαινει.


Harry Tsopanos



http://ksipnistere.blogspot.com/2010/09/blog-post_5618.html