Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Ταυτοποίηση καρτοκινητών λαθρομεταναστών.


Θα πρέπει να έχετε παρατηρήσει εδώ και καιρό ότι ΟΛΟΙ οι λαθρομετανάστες τριγύριζαν στους δρόμους με ένα κινητό στο αφτί (όχι απλά στο χέρι) και συνεχίζουν να τριγυρίζουν με ένα κινητό στο αυτί... 
Μη μου πείτε ότι όλοι αυτοί είναι νόμιμοι με άδειες παραμονής. Είναι τοις πάσι γνωστόν ότι οι πράσινες κάρτες είναι 600.000 ενώ οι λαθρομετανάστες ξεπερνούν συνολικά τα 2 εκατομμύρια ίσως και τα διπλάσια, τριπλάσια, κανείς δεν ξέρει ακριβώς...
Πως λοιπόν όλοι αυτοί ταυτοποίησαν τα καρτοκινητά τους; Ιδού η απορία....Ταυτοποίησα ένα καρτοκινητό της WIND σε περιοχή "γκέτο" του κέντρου της Αθήνας για να διαπιστώσω τη διαδικασία. Υπάρχει και σχετικό βίντεο που θα αναρτηθεί σε ιστολόγιο σε λίγο. Διαφήμιση δεν κάνω, θα το βρείτε μόνοι σας.
Η υπάλληλος μία Αιγύπτια όπως η ίδια μου απάντησε σε ερώτηση μου όταν την είδα μελαχρινούλα και την άκουσα με σπαστά ελληνικά, μου ζήτησε μόνο τον αριθμό του καρτοκινητού (ούτε καν την σιμ να δει) και την ταυτότητα μου. ΆΦΜ δε μου ζήτησε.Υποθέτω ότι με μία πλαστή ταυτότητα και πλαστά χαρτιά που κατά κόρον χρησιμοποιούν οι λαθρομετανάστες, η "δουλειά" τελικά γίνεται πανεύκολα. Οι εταιρίες προφανώς, για να μην χάσουν «πελατεία», απλοποίησαν την διαδικασία ταυτοποίησης των καρτοκινητών ειδικά σε περιοχές που ζουν πολλοί λαθρομετανάστες... Έχω και την υποψία ότι ούτε καν χαρτιά, διαβατήρια και ταυτότητες δεν ζητάνε στους λαθρομετανάστες και απλά δηλώνουν ότι θέλουν αυτοί χωρίς αποδεικτικά στοιχεία.
Έτσι εξηγείται και η ανακοίνωση των 3ων εταιριών κινητής στην Ελλάδα ότι το 95% των καρτοκινητών, ταυτοποιήθηκε.... Κάντε μία βολτούλα στα γκέτος του κέντρου να δείτε που ακόμα οι λαθρομετανάστες κυκλοφορούν με το κινητό στο αφτί όπως πάντα...Να χαρώ εγώ Κράτος, να χαρώ εγώ Νόμους... ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΥΓ. Είμαι ρατσιστής επειδή καταγράφω την πραγματικότητα; Μπορεί. Το Κράτος αυτό όμως σίγουρα δεν είναι Κράτος.
Πηγή http://tro-ma-ktiko.blogspot.com